וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדים בני 8 ו-4 נפצעו קשה בתאונות באזור הצפון

קובי דוד וקובי מנדל

23.6.2012 / 0:30

יום של תאונות: רכב התהפך בעין גב, ונוסף לילד בן ה-8 נפצעו עוד שלושה באורח קל. בן ה-4 נפגע בראשו כשנפל מאופניו. מוקדם יותר נפצע קשה תושב הקריות בהתהפכות אופנוע שטח

יום של תאונות קשות: ילד בן שמונה נפצע אמש (שישי) באורח קשה ועוד שלושה אחרים באורח קל בהתהפכות רכב בצומת עין גב שבכנרת. הילד פונה לבית החולים רמב"ם שבחיפה. נסיבות האירוע נבדקות על ידי בוחני התנועה של מחוז צפון. מפרטי החקירה הראשונית עלה כי הרכב נסע מכיוון צפון לדרום בקטע הכביש שבין עין גב לקיבוץ האון. מסיבה שטרם ברורה הרכב התהפך, וכתוצאה מכך הילד, שכפי הנראה לא היה חגור, עף מהחלון ונפצע קשה. היחד הוא אחיינו של נהג הרכב, והם כולם תושבי הכפר שיבלי.

כמו כן, ילד בן ארבע נפל מאופניים ביישוב עין קנייא שברמת הגולן, ונפצע באורח קשה בראשו. הוא הובא ללא הכרה לבית החולים בקריית שמונה, ומשם הועבר לבית החולים רמב"ם.

מוקדם יותר, רוכב אופנוע שטח כבן 20, תושב הקריות, נפצע אף הוא באורח קשה בתאונת דרכים עצמית, לאחר שהתהפך עם האופנוע בשטח פתוח סמוך לעכו. גם הוא פונה על ידי צוות מגן דוד אדום לבית החולים רמב"ם. נסיבות התאונה נחקרות.

אתמול בשעות הצהריים נפצעו עשרה בני אדם בהתנגשות אוטובוס של חברת "אוליבייה" ברכבת סמוך לניצנים בדרום. עשרה מנוסעי האוטובוס נפצעו, תשעה קל ואחד באורח בינוני, וטופלו במקום על ידי פרמדיקים של מגן דוד אדום ומתנדבי "איחוד הצלה". לאחר מכן הם פונו לבית החולים ברזילי באשקלון. ככל הנראה, הרכבת עברה את המפגש עם הכביש המוביל לחוף בצומת ניצנים. אוטובוס של החברה - הנוסעת בעיקר באזור אשדוד - יצא מהיישוב ניצן הסמוך ועליו עשרה נוסעים. בעיקול שבין היישוב לצומת לכיוון דרום, הנחצה על ידי פסי הרכבת, היה אור אדום, ונהג האוטובוס חשב ככל הנראה שיוכל להעביר את מלוא אורכו של הרכב עד לאחר קו המחסום, אולם המרחק שהותיר לו הרכב שהיה לפניו היה קצר מדי. כך נותר חלקו האחורי של האוטובוס על פסי הרכבת. המחסום לא ירד והרכבת שהגיעה התנגשה באוטובוס וגרמה להתהפכותו. נהג הקטר נחקר. ככל כנראה הוא האט את מהירות הנסיעה של הרכבת לאחר שהבחין במתרחש, וכך מנע פגיעה חמורה יותר.

10 פצועים בהתנגשות רכבת באוטובוס בדרום

עדכון אחרון: 21:37

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully