וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמרת מפקיסטן שרה למרות איסורי הטליבן - ונרצחה

בשלב זה טרם הובהר האם רזאלה ג'ווד נורתה למוות משום שהמרתה את פי הארגון האיסלמי, או שמא מאחורי הרצח עומד בעלה לשעבר, אותו "ביישה" כשהתגרשה ממנו לאחר שבגד בה

זמרת פקיסטנית מוכרת נורתה אמש (שני) למוות, כך דווח ב-CNN. רזאלה ג'ווד, שהפרה את צו הטליבן נגד שירה וריקוד, נורתה בצפון מערב פקיסטן בזמן שנהגה לביתה עם אביה. אופנוען חמוש נסע לכיוונה וירה לעבר הרכב. הרשויות חושדות כי בעלה לשעבר של הזמרת היה מעורב באירוע, כך לדברי גורם במשטרה המקומית.

צפו בקליפ של הזמרת שהמשיכה לשיר למרות איסורי האיסלם

ג'ווד התפרסמה בזכות עשרות שירים בשפת אמה, הפשטו, שפה אירנית המדוברת בקרב הקהילה הפתאנית בצפון מערב פקיסטן. לפני כשלוש שנים נאלצה לברוח מעיר מגוריה, בעמק סוואט, לאחר שכוחות צבא ביצעו תקיפה נרחבת נגד אנשי הטליבן באזור. עליית הטליבן הפקיסטני הביאה עימה איסורים חמורים על נשים לרקוד ולשיר, מה שמנע מג'ווד להקליט שירים בתחומי מדינתה, וקל וחומר שלא להופיע בשטחה.

את הקליפים נאלצה להקליט בדובאי, בשל צו הטליבן

עם זאת, איסורי הדת השמרניים לא הרתיעו את ג'ווד, שהמשיכה להקליט שירים בדובאי, שם גם צילמה מספר וידאו-קליפים שעוררו את זעמם של אנשי הטליבן במדינתה. אמש היא נורתה שש פעמים, והחשד המיידי קושר למקרה את בעלה לשעבר, ממנו נפרדה לאחר שחשדה כי בגד בה - צעד לא אופייני בפקיסטן, ולא מקובל בעליל בקרב אנשי הטליבן. עם זאת, למרות "ביזוי הבעל" לו גרמה, בשלב זה טרם הוברר האם מאחורי הרצח אכן עומד בעלה לשעבר, כפי שחושדת המשטרה, או שמא גרורה של הארגון האיסלמי. גם שילוב בין שני החשדות לא יפתיע איש.

מצרים סוערת: משפט חוזר לרוצח "נינט הלבנונית"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully