וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: אב ערף את ראש בתו בחרב והציגו לראווה

תושב חבל רג'סטאן שבהודו טען כי קשריה של בתו הנשואה עם גברים זרים הבישו אותו, והחליט להענישה. הוא הסגיר עצמו למשטרה אך לא הביע חרטה על רצח בתו, בת 22

רצח על רקע פגיעה בכבוד המשפחה בהודו עורר הדים ברחבי העולם: תושב חבל רג'סטאן שבמערב המדינה ערף באמצעות חרב את ראשה של בתו, בת 22, כיוון שלטענתו גרמה לו בושה בקרב מכריו נוכח קשריה עם גברים.

המשטרה המקומית דיווחה היום (שלישי) כי האב הזועם, אוגאד סינג', הסגיר עצמו בעצת שכנו לרשויות, לאחר שצעד בכפר עם ראשה הכרות של הבת, מאנג'ו, והחרב בידו.

הבת נישאה לפני כשלוש שנים אך יחסיה עם בעלה התערערו לאחרונה. בשיחה עם סוכנות הידיעות הצרפתית, מפקד המשטרה המקומית ניסה להסביר את הזוועה: "החשוד הוטרד מיחסיה מחוץ לנישואין של בתו, ולכן נקט צעד קיצוני כזה".

לא מתחרט

בחקירתו טען האב בפני השוטרים כי חזר וביקש מבתו להפסיק את היחסים שלא מצאו חן בעיניו באופן מידי ולהישאר בבית. החוקרים סיפרו כי האב, העובד למחייתו ככורה במכרה שיש, כלל לא הביע חרטה על מעשיו האכזריים.

האם עבדה בשדה סמוך לכפר בזמן שבתה נרצחה באכזריות על ידי בעלה. המשטרה הודיעה כי גופת הבת נשרפה לפי מסורת ההינדו.

בחודש אפריל השנה שחקנית הקולנוע ההודית מינקשי טפאר נחטפה ונרצחה על ידי צמד שחקנים שכיכב עמה על סט סרט, לאחר שדרשו ממשפחתה כופר תמורת שחרורה. השניים, בני זוג הומוסקסואליים, איימו כי אם לא יקבלו את הכסף, יסממו את טפאר ויצלמו עמה סרט פורנו.

"איך נחתן אותה?" כך רוצחים הודים את בנותיהם

  • עוד באותו נושא:
  • הודו
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully