וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ אריאל: "לא לגייס הומואים, הם מפריעים ללחימה"

פנחס וולף

18.6.2012 / 19:39

יו"ר הוועדה לביקורת המדינה הולך בעקבותיה של ח"כ אנסטסיה מיכאלי, ויצא בהתבטאות פרובוקטיבית נגד הקהילה ההומו-לסבית. "מדובר בשאלת הערכים עליהם מושתת הצבא"

ערוץ הכנסת

(באדיבות ערוץ הכנסת)

ימים ספורים לאחר ההתבטאות השנויה במחלוקת של ח"כ אנסטסיה מיכאלי (ישראל ביתנו) בנוגע לקהילת ההומוסקסואלים, יצא יו"ר הוועדה לביקורת המדינה, ח"כ אורי אריאל (האיחוד הלאומי) בהתבטאות לא פחות פרובוקטיבית. כשנשאל בראיון לערוץ הכנסת אם לדעתו אין לגייס הומוסקסואלים לצה"ל, אמר ח"כ אריאל: "אם אני הייתי צריך להחליט, אני חושב שלא הייתי מגייס אותם".

"אני חושב שיש דברים שבהם הם מפריעים לצבא להילחם. אני לא מדבר על גבר מסוים, אחד או עשרה, השאלה היא על התופעות הטבעיות, והאם אנו מתנהלים לפי ערכים ביהדות ובתורה, או שמתנהלים אחרת", ציין חבר הכנסת. "אני חושב שצריך להתנהל בהתאמה לרוח היהדות זה אלפי שנים".

הוועדה למינוי שופטים, נובמבר 2011. עומר מירון, עומר מירון
"דעתי האישית היא כי אין לגייס מועמדים לשירות המניפים את הנושא כדגל". ח"כ אריאל/עומר מירון, עומר מירון

בהבהרה לדברים, הסביר ח"כ אריאל לוואלה! חדשות כי "גיוס הומואים ולסביות לצבא הינה עניין להחלטה מערכתית של הצבא וגורמי הביטחון. דעתי האישית היא כי אין לגייס מועמדים לשירות המניפים את הנושא כדגל". לדבריו, שילובם של אלו המניפים את הדגל באופן מוצהר גם בצבא, מפריע לצבא להילחם, ללא קשר לשאלת התאמתם או אומץ ליבם. "מדובר בשאלת הערכים עליהם מושתת הצבא, ולפי דעתי עליו להתנהל ברוח היהדות, והתופעה הזאת, כאשר היא מונפת כדגל, נוגדת את רוח היהדות".

עם זאת, הדגיש ח"כ אריאל כי מי שמגיע כאדם פרטי יתגייס ככולם. "אין הדבר פוסל את העובדה כי מדובר ביהודים יקרים, וישראל ערבים זה לזה והערבות ההדדית והחובה כלפיהם חלה גם עליי", הוא ציין.

מיכאלי: "רוב ההומואים הוטרדו מינית בילדותם"

יו"ר הפורום הגאה במרצ, דרור מזרחי הגיב לדברים, ואמר כי "לשמחתנו גם אורי אריאל וגם איש מחבריו בימין ההזוי לא יכתיבו את מדיניות הגיוס של צה"ל. הומואים ולסביות רבים מתגייסים לצה"ל ועושים בו שירות משמעותי בגאווה, וכך יימשך, למורת רוחו של אריאל". לדבריו, אורי אריאל "מנסה ניסיון נואש לרכוב על הגל הבזוי שהתחילה אנסטסיה מיכאלי בשבוע שעבר נגד הקהילה הגאה. מאנסטסיה מיכאלי התרגלנו לשמוע אמירות הזויות, ומאורי אריאל התרגלנו לשמוע אמירות קיצוניות. הגיע הזמן שהם וכל השותפים לדעותיהם יפסיקו להטריד את הציבור עם הגיגים שהולמים יותר את הפרלמנט האירני".

ביום רביעי שעבר, עוררה ח"כ אנסטסיה מיכאלי סערה כשאמרה במהלך דיון בוועדה לקידום מעמד האישה בכנסת כי מקור תופעת ההומוסקסואליות הוא בהטרדות מיניות שחוו בגיל צעיר. "כשאני פותחת ערוץ 10 אני רואה תכניות בידור 'כמה זה נחמד להיות הומו'. רוב ההומואים זה חבר'ה שעוברים חוויה של הטרדות מיניות בגיל צעיר וזה הולך ומידרדר. הגיע הזמן לבדוק מאיפה לערוץ 10 יש זכות לעשות תכניות עם תוכן כזה. ילדים שלי רואים שזה נחמד ללבוש חצאיות ולהיות הומואים", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully