וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את גיל משעלי

14.6.2012 / 10:07

כתב רכילות ובידור בעיתון "ישראל היום"

גיל: 27

מה בעצם אני עושה? מחפש את הסיפורים שיהפכו לשיחת היום. בין לבין אני מתמודד עם אלפי יח"צנים ואנשי תעשייה שמצפים אותי במייל ובסלולר עם בקשות שונות ומשונות, וברוב המקרים מעצבנות.

השכלה: תיכונית.

תפקידים קודמים: התפקיד האחרון שלי היה כתב רכילות ותרבות באתר נענע10 ,שם עבדתי עם אנשים מדהימים ומשוגעים. לפני נענע10 עבדתי באתר וואלה! ככתב רכילות בוואלה! סלבס, שם בעצם עשיתי את הצעד המשמעותי הראשון שלי בתחום העיתונות. למעשה הגשמתי חלום ילדות שלי, לעבוד בוואלה!.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: אני פתחתי לעצמי את הדלת. מי שדאג שאותה דלת תשאר פתוחה עד שאצליח לעבור בה בכל גופי היא דוריה למפל הסופר מוכשרת שבעברה הייתה עורכת וואלה! סלבס והיום היא מבזקנית בחדשות 2.

איפה אתה בעוד 5 שנים? נראה לי שב"ישראל היום", אבל לא רק שם. אני מתכנן להשתלב איכשהו באחת המדיות הגדולות בחו"ל (pagesix ,justjared ,people וכו'). בנוסף, אני גם עובד על סדרות ופיתוח פורמטים מעניינים לערוצים השונים בטלוויזיה. יש מצב שזה יקרה לפני תום 5 השנים.

מה אוכל לצהריים? כל פעם אוכל משהו אחר. בימים שאני מרגיש שמן, אני אוכל רק סלטים, בימים שאני מרגיש רזה אני מרשה לעצמי לאכול המבורגרים, שווארמה וכו'. וכמובן, איך אפשר בלי איזה קינוח מתוק.

פרגן למתחרים: דוריה למפל. קשה שלא לפרגן לה גם אם רוצים. היא המורה-חברה וכל דבר טוב אחר שאפשר לרצות באנשים שקרובים אליך ואתה אוהב. היא לימדה אותי איך להתמודד עם מצבי לחץ ובכלל, איך לא להכנס ללחץ סתם. חוץ מדוריה אי אפשר להתעלם גם מהקולגות שלי במערכת "ערב טוב עם גיא פינס" שעושים עבודה מעולה, מקצועית ורצינית.

גיל משעלי. נמרוד סונדרס
גיל משעלי/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully