וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער מירושלים בתרדמת בשל תחרות שתיית אלכוהול

14.6.2012 / 10:30

על פי עדויות חבריו, הנער, תלמיד פנימיה בן 17, ניסה להוכיח להם כיצד הוא מסיים בקבוק ויסקי תוך זמן קצר בלי להפסיק. הוא התמוטט ופונה לבית החולים במצב קשה

נער בן 17, תלמיד פנימיה באזור ירושלים, מאושפז במצב קשה בבית החולים שערי צדק בעיר, לאחר שהשתתף בתחרות שתייה עם חבריו ביום שלישי בערב. על פי עדויות חבריו, הוא ניסה להוכיח להם כיצד הוא מסיים בקבוק ויסקי תוך זמן קצר בלי להפסיק.

מיד כשסיים את הבקבוק הוא התמוטט וחבריו הזעיקו את מגן דוד אדום. הצוות שהגיע פינה אותו במצב קשה כשהוא בתרדמת לבית החולים, שם כאמור הוא עדיין מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ. בבית החולים סירבו להתייחס לאירוע ומשפחתו של הנער שנמצאת בבית החולים סירבה לדבר עם התקשורת.

נער מהפנימייה נכנס לתרדמת לאחר ששתה בקבוק שלם של וויסקי , יוני 2012. עומר מירון
ניסה להוכיח להם כיצד הוא מסיים בקבוק ויסקי. המוסד החינוכי בו לומד הנער, היום/עומר מירון

יעקב ברון, חובש בכיר של מד"א אשר טיפל בנער סיפר לוואלה! חדשות כי "כשהגענו ראינו כמה נערים שניסו לעזור לחברם. הם סיפרו שהוא התערב איתם על שתיית בקבוק וויסקי ואמר שיכול לגמור בקבוק שלם בלגימה אחת. לקחנו אותו לשערי צדק כשהוא היה מחוסר הכרה אך עדיין הגיב לכאב. שמענו שמצבו הידרדר בבית החולים".

ברון הוסיף כי "אלכוהול גורם לפעולות שליליות רבות בגוף. במקרה של שתיית אלכוהול רב בזמן קצר, עלולה להיגרם הרעלת אלכוהול, שכתוצאה מזה עלול הנפגע לאבד הכרה, להקיא וכתוצאה מכך להיחנק. כמו כן, הרעלת אלכוהול עלולה לגרום להפרעת קצב ודום נשימה".

לפני כחודש טיפלו צוותי מד"א כרמל ב-30 סטודנטים שנזקקו לטיפול רפואי במהלך יום הסטודנט של הטכניון, עקב הרעלת אלכוהול ושלושה מתוכם פונו לבית החולים. מלבד זאת, טיפלו הצוותים בעוד כ-50 צעירים שסבלו מהרעלת אלכוהול והוזעקו לכ-25 קטטות שונות ברחבי חיפה והקריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully