וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גופת אישה נמצאה בתחנה המרכזית בתל אביב

12.6.2012 / 10:18

גופתה של האישה, כבת 30, נמצאה על ידי מאבטחי התחנה המרכזית בתא שירותים בקומה השלישית עם סימני אלימות ודם. קצין הביטחון: "התקרית אירעה בין 8:00 ל-9:00"

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

גופת אישה כבת 30 נמצאה הבוקר (שלישי) בתא שירותים בקומה השלישית במבנה התחנה המרכזית החדשה בתל אביב. האישה נמצאה עם סימני אלימות ודם על ידי מאבטחי התחנה המרכזית ונבדק חשד לפלילים. האישה נמצאה מוטלת על הרצפה עם חבלה בראשה. מפקד מרחב יפתח במשטרת תל אביב, ניצב-משנה דוד גז: "לפני כשעתיים קיבלנו קריאה על אישה שנמצאה ללא רוח חיים. היא כבת 30 אך עדיין לא ידועה זהותה".

דורון בנימיני, קצין הביטחון של התחנה המרכזית סיפר כי בסביבות השעה 9:00 פנה אזרח למאבטח ודיווח לו על הצפה של מים בתא השירותים בו נמצאה הגופה. המאבטח הניח שמדובר בפיצוץ צינור מים אולם שנכנס לשירותים, זיהה שלולית דם בתא האחרון ובתוכו שוכבת אישה. "הוא העביר לנו דיווח על כך ואנחנו הזעקנו את כוחות ההצלה ואת המשטרה. מבדיקה ראשונית שערכנו מצאנו שבשעה 8:00 היתה מנקה בשירותים והכל היה תקין. כך שכנראה האירוע התרחש בין השעה 8:00 ל-9:00. כעת אנחנו בוחנים את מצלמות האבטחה".

אישה נרצחה בתחנה המרכזית בתל אביב, יוני 2012. יותם רונן
התחנה המרכזית בתל אביב, היום/יותם רונן

לגבי תחושת הביטחון של האזרחים, הוסיף הקב"ט כי "זה נכון שבתקופה האחרונה היו מספר אירועים באזור התחנה המרכזית שפגעו בתחושת הביטחון של הציבור אך למעשה מאוד בטוח כאן. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה אדוק עם המשטרה ולראיה, דקות אחר הדיווח על מציאת הגופה הגיעו לכאן שוטרים". אנג'ל יעקב, בעל עסק הנמצא בסמוך לאזור התקרית מסר כי "זה הורס אותנו שאנשים מפחדים להגיע. זה לא מה שמשדרים בתקשורת. יש כאן עסקים נפלאים, אל תהרסו לנו את התחנה".

לקריאה נוספת
חשד לרצח בתל אביב: בן 27 נדקר למוות במאפייה
הוארך מעצר חשוד במעורבות ברצח במאפייה בתל אביב

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully