וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: דובר הניאו-נאצים ביוון היכה אישה בשידור

צו מעצר הוצא נגד ליאס קסידיאריס, חבר פרלמנט מטעם מפלגת "השחר המוזהב", לאחר שהשתולל באולפן תוכנית בוקר, שפך מים על פוליטיקאת מהשמאל, ולאחרת סטר בעוצמה שלוש פעמים

התביעה ביוון הורתה היום (חמישי) להוציא צו מעצר נגד ליאס קסידיאריס, דובר מפלגת "השחר המוזהב" הניאו-נאצית וחבר פרלמנט מטעמה, לאחר שבמהלך השתתפותו הבוקר בתוכנית אקטואליה בטלוויזיה, תקף פיזית שתי פוליטיקאיות מהשמאל בשידור חי: על אחת שפך כוס מים, ואילו את השנייה היכה בפניה.

שמח באולפן: האקשן - לקראת סוף הקטע

התקרית אירעה בתוכנית הבוקר של אחד מערוצי רשת "אנטנה" הפרטית. הרוחות באולפן התלהטו במהלך דיון שעסק בבחירות החוזרות שייערכו במדינה ב-17 לחודש, בהשתתפותם של נציגים משבע המפלגות החברות בפרלמנט. בשלב מסוים, במהלך ויכוח בשארלה האם יש עתודות נפט בדרום כרתים, הזכירה רנה דורו, חברת מפלגת "סיריזה" מהשמאל הקיצוני, כתב אישום התלוי ועומד נגד קסידיאריס - והוסיפה כי "מתחולל משבר בדמוקרטיה, כשלפרלמנט נכנסו אנשים שמבקשים להחזיר את יוון 500 שנה אחורה". הדובר בן ה-31 לא התאפק, נעמד על בתגובה רגליו - ושפך את תוכן הכוס שלו על דורו ההמומה.

"התקפה נגד הדמוקרטיה ונגד כל אזרח יווני"

במהלך המהומה שהתפתחה בשניות שלאחר מכן קמה על רגליה גם חברת המפלגה הקומוניסטית ליאנה קנלי, שישבה ליד קסידיאריס, נופפה בעיתון מגולגל לכיוונו, וככל הנראה פגעה בו. המנחה, גיורגוס פפדאקיס, קם גם הוא וניסה להרגיע את הרוחות, אך קסידיאריס - שבעברו שירות צבאי ביחידת קומנדו - כבר היה בלתי ניתן לעצירה: הוא הניף את ידו וסטר לקנלי בפניה בעוצמה, ולאחר מכן חזר על הפעולה עוד פעמיים, לסירוגין בידו השמאלית והימנית. בשלב זה ירד השידור מהאוויר, אך באתרי חדשות יווניים דווח כי מקורות באולפן סיפרו שחילופי המהלומות נמשכו גם לאחר מכן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מצעד של חברי מפלגת "השחר המוזהב" הניאו-נאצית, אתונה, יוון, 29 במאי 2012. רויטרס
"זרים החוצה!". צעדת לפידים של "השחר המוזהב", בשבוע שעבר באתונה/רויטרס

בממשלת יוון הגיבו בחריפות לאירוע. "הממשלה מגנה בצורה התקיפה ביותר את התנהגותו של קסידיאריס", אמר דובר הממשלה, דמיטריס טסיודרס. "זו התקפה נגד הדמוקרטיה ונגד כל אזרח יווני".

מפלגת "השחר המוזהב" כבר הספיקה לחולל כמה שערוריות מאז זכתה בחודש שעבר להישג הגדול בתולדותיה, כשקיבלה 7% מהקולות בבחירות והצליחה לראשונה להיבחר לפרלמנט, עם 21 חברים (מתוך 300). בין היתר, איים מנהיגה, ניקולאוס מיכאלוליאקוס, כי בעקבות ההישג "על הבוגדים להתחיל לפחד", ובהתבטאות נוספת הכחיש את קיומם של תאי גזים ומשרפות בשואה. לפני שבוע קיימו אלפים מתומכי התנועה צעדת לפידים באתונה בה קראו "לזרוק את הזרים מיוון". אנשי המפלגה הואשמו לא פעם בפעולות אלימות נגד זרים - וכעת נראה כי האלימות מופנית גם נגד בני עמם.

היסטוריה של השתוללות בשידור חי:
באפריל: מנחה יווני חטף ביצים ויוגורט בשידור חי
בלבנון: מכות בטלוויזיה בגלל ויכוח על אסד
וברוסיה: המיליארדר נתן בוקס בשידור חי
וגם אצלנו: ח"כ מיכאלי שפכה מים על ח"כ מג'אדלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully