וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמנת גדי ויכמן בהקראת האישום: "הפצע נפתח"

מיכל ויכמן, שבעלה גדי נדקר למוות לפני כחודש בבאר שבע, לא הצליחה להביא את עצמה להיכנס לדיון באישומים נגד עדן אוחיון. מחוץ לבית המשפט היא קראה: "אתן הכל שהצדק ייעשה"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

בבית המשפט המחוזי בבאר שבע הקריאו היום (ראשון) את כתב האישום שהוגש נגד עדן אוחיון בן ה-18, הנאשם ברצח של גדי ויכמן בבאר שבע לפני כחודש. מחוץ לבית המשפט, סיפרה אלמנתו, מיכל, אשר לא נכנסה לדיון עצמו, כי קשה לה להיות שם. "כל פעם הפצע נפתח. אני לא מצליחה לעכל", ציינה מיכל.

"כל יום אני הולכת לקבר שלו, ומשם אני שואבת את הכוחות", הוסיפה האלמנה. "אני זועקת את הזעקה שלו, שהוא לא יכול לזעוק, ואני הפה שלו היום. אני אהיה פה והוא איתי. הוא לא יכול לדבר ולהגיד מה שהוא עבר, אבל אני העיניים, אני הפה שלו היום. אני אעשה הכל ואתן כל מה שצריך כדי שהצדק ייעשה, ואני מקווה גם שבית המשפט יקבע נורמות לגבי הרציחות ולגבי הרצח המזעזע והנפשע הזה שקרה לנו".

"לא מצליחים לחזור לשגרה"

חודש חלף מאז האירוע, ומיכל מספרת כי היא ומשפחתה לא מצליחים לחזור לשגרה. "הבן שלי ממש שלשום ביקש לעלות לקבר שלו, למצבה, ומאוד קשה לי לעשות את זה. אני יודעת שאני צריכה לעשות את זה, הוא בן 9 וחצי והוא מאוד מתגעגע אליו ומבקש את הלילה טוב שלו ולובש את החולצות שלו", ציינה. "קשה לי להכיל את הכאב הזה שלהם, כי אני בעצמי לא מאמינה שגדי לא פה עדיין. אני ממש מחכה לו. בבוקר כשאני קמה אני כל פעם אומרת שאולי אני קמה מחלום, ועוד הפעם זו אותה מציאות".

"אני ראיתי שזה רצח בדם קר, אין מילים אחרות. אין הריגה, אין כלום - זה פשוט רצח בדם קר, וזה מה שחשוב לי שיועבר, שהענישה תהיה כמו שצריך", הדגישה מיכל. " אני מאמינה שאם לפני כן, כל אחד שהיה הולך עם סכין היו נותנים לו כמה שנים בכלא, הוא היה חושב פעמיים אם ללכת עם סכין. אני מקווה שכן יתגלו דברים".

הדיון הבא בעניינו של אוחיון צפוי להתקיים בעוד כשבועיים, ומיכל אמרה כי אליו היא מתכוונת להיכנס. "אני רוצה לשמוע את המילים שלו, שהוא יגיד: 'מודה', 'לא מודה'. אני חייבת לשמוע אותו, כי בנאדם שרצח בדם קר מול העיניים שלי ושל בתי - אני רוצה לראות אותו מעז להגיד שהוא לא מודה". עם זאת, היא אמרה שהיא מוכנה לכל אפשרות. "כמו שאמרתי, זה לצאת למלחמה. אני במלחמה, אין מה לעשות. עם כל הכאב, הצער והאובדן, אבל אני פה".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנרצח, גדי ויכמן, וילדיו/מערכת וואלה!, צילום מסך

כתב האישום בגין רצח נגד אוחיון הוגש לפני כשבועיים, ובו פורט האופן שבו דקר אוחיון את ויכמן בסכין מטבח שאותה נשא על גופו. לפי האישום, הוא ישב עם ארבעה מחבריו בפארק הסמוך לביתו של ויכמן ומשפחתו. החבורה הקימה רעש רב ובתם הקטנה של בני הזוג התעוררה. לאחר שבני הזוג ביקשו מהנערים להנמיך את קולם כמה פעמים, האישה הזעיקה את המשטרה.

בשעה 2:00 לפנות בוקר, החליט ויכמן לרדת לפארק ולבקש מהנערים שקט. אוחיון החל להתקדם לעברו, כך עולה מכתב האישום. בשלב זה, ויכמן נגח בפניו של אוחיון כשזה היה קרוב אליו. אוחיון לא נפל, שלף את הסכין שהחזיק ונעץ אותה בעוצמה בגופו של ויכמן. לאחר מכן נמלטו החמישה לביתו של אוחיון. "הנאשם הכין את עצמו להמית את המנוח, והכין מכשיר שבו ימית אותו", ציינה הפרקליטות בכתב האישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully