וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רימון הושלך לעבר ביתה של רשמת משפטית בפתח תקווה

30.5.2012 / 0:47

המשטרה, שהגיעה למקום זמן קצר לאחר הישמע הפיצוץ, מעריכה כי מטרת הפיצוץ הייתה רשמת בית המשפט מירב אליהו. נזק קל נגרם לבית הפרטי אך לא היו נפגעים

רימון רסס הושלך אמש (שלישי) לעבר בית ברחוב תור הזהב בפתח תקווה. על פי החשד, הרימון כוון לעברה של רשמת בית משפט המתגוררת במקום. משטרת פתח תקווה פתחה בחקירה לבירור נסיבות המקרה, וכעת יתחקו השוטרים אחר כל התיקים שבהם טיפלה הרשמת בעת האחרונה, כדי ללמוד מכך אם מישהו ניסה לפגוע בה כנקמה, או ניסה להפחיד אותה בניסיון להשפיע על החלטות עתידיות. עם זאת נמסר כי כל כיווני החקירה נבדקים.

באירוע עצמו לא היו נפגעים, אך נזק קל נגרם לבית הפרטי: כתוצאה מהפיצוץ העז התנפצו חלונות הבית ובור נפער בחצר. במשטרה הדגישו כי רק בנס איש לא נפגע, וכי מדובר ברימון בעל הדף רב, כך שאם היה באותה עת מישהו בחצר, האירוע היה עלול להסתיים בצורה חמורה הרבה יותר.

שוטרי תחנת פתח תקווה, בפיקודה של סגן ניצב סיגל בר צבי, הגיעו למקום מיד לאחר הפיצוץ והחלו בסריקות לאיתור חשודים בהשלכת הרימון. במשטרה סבורים כי המטרה הייתה הרשמת, אשר מתוקף תפקידה מוסמכת לתת החלטות בתיקים מסוימים ולהוציא צווי כינוס נכסים. בעלה של הרשמת הוא עובד קופת חולים, כך שהאפשרות שהרימון נועד לו נראית לא סבירה. כמו כן, במשטרה בטוחים שלא מדובר בטעות בכתובת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully