וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה: צה"ל מתרגל מעבר טנקים בנהר הירדן

28.5.2012 / 9:11

במסגרת התרגיל, בו השתתפו כוחות מחילות שונים, הועברו טנקים דרך מעברי מים בלילה בתנאי לחימה מורכבים, לראשונה מזה 20 שנה. וואלה! חדשות מאפשר הצצה לתרגיל המיוחד

צה"ל ביצע לאחרונה תרגיל יוצא דופן, במסגרתו תורגלה העברת טנקים וכלים כבדים מעל נהר הירדן. התרגיל, שהתקיים לפני כשבוע וחצי בפיקודו של מפקד חטיבה 401, אלוף-משנה עינב שלו, לא בוצע בצה"ל כבר למעלה מ-20 שנה.

אימון צה"ל בהעברת טנקים דרך מעברי מים במתאר סוריה לבנון. דובר צה"ל
בתרגיל השתתפו יחידות עלית, שטיהרו את אזור המעבר ממוקשים ונלחמו עם חיילים שדימו חוליות נ"ט/דובר צה"ל

בתרגיל השתתפו יחידות עילית, שטיהרו את אזור המעבר ממוקשים ונלחמו עם חיילים שדימו חוליות נ"ט, חטיבה 401, המפעילה את טנק המרכבה סימן 4, כוחות של חיל האוויר, חיל האיסוף הקרבי וחיל ההנדסה, שהציבו גשרים ואמצעים הנדסיים מיוחדים שנרכשו לאחרונה על ידי זרוע היבשה, בפיקודו של האלוף סמי תורג'מן.

אימון צה"ל בהעברת טנקים דרך מעברי מים במתאר סוריה לבנון. דובר צה"ל
התרגיל, שנמשך כשבע שעות, כלל שילוב של יכולות חדשות שנרכשו לאחרונה על ידי צה"ל/דובר צה"ל

אל"מ שלו סיפר כי התרגיל, שנמשך כשבע שעות, כלל שילוב של יכולות חדשות שנרכשו לאחרונה על ידי צה"ל. "התרגיל המיוחד, שבוצע בלילה בפעם הראשונה מזה 20 שנה, מכין את חטיבה 401 ואת כלל היחידות למתאר עתידי שהולך ומתקרב. לא צריך להיות חכם גדול כדי להבין לאן יגיעו לוחמי חטיבה 401 וכמה נהרות ונחלים הם יצטרכו לעבור בדרך", ציין אל"מ שלו. "התרגיל מוכיח שאנחנו מסוגלים לעמוד באיום ויותר מזה".

אימון צה"ל בהעברת טנקים דרך מעברי מים במתאר סוריה לבנון. דובר צה"ל
בתרגיל נכחו מפקדי פלוגות, חטיבות ואוגדות, כמו גם מפקד הגיס הצפוני של צה"ל, אשר באו כולם להתרשם מהיכולות עליהן התאמנו בצבא בשנה האחרונה/דובר צה"ל

בתרגיל נכחו מפקדי פלוגות, חטיבות ואוגדות, כמו גם מפקד הגיס הצפוני של צה"ל, אלוף נועם תיבון, אשר באו כולם להתרשם מהיכולות עליהן התאמנו בצבא בשנה האחרונה, כדי לאפשר את חציית הנהר בלילה בתנאי לחימה מורכבים מול חוליות נ"ט מיומנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully