וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוריה: חמישה נהרגו מפיצוץ מטען במסעדה בדמשק

ניר יהב

22.5.2012 / 17:13

נמשכים פיגועי התופת בבירה: הפיגוע אירע בשכונת קאבון בעיר, שהתבלטה בהפגנות נגד השלטון. בדיר א-זור, ירו היום שוטרים למוות במפגינים שבאו לקבל את פני משקיפי האו"ם

מטען חבלה התפוצץ הלילה (שלישי) בדמשק בירת סוריה, וכתוצאה מכך נהרגו לפחות חמישה אזרחים. כך דווח בתקשורת הסורית הממלכתית. לפי הדיווח בסוכנות הידיעות הממלכתית סאנ"א, המטען התפוצץ במסעדה בשכונת קאבון בעיר, שהייתה במהלך השנה האחרונה מוקד להפגנות נגד שלטונו של הנשיא בשאר אסד. בשבועות האחרונים נתונה דמשק לשורה של פיגועי תופת, שרובם כוונו נגד מטות של מנגנוני הביטחון בעיר.

בתוך כך, שוטרים ממשטרת סוריה הרגו היום שני בני אדם כשפתחו באש על קהל מפגינים שיצאו לקבל את פני משקיפי האו"ם שהגיעו לעיירה במחוז דיר א-זור במזרח המדינה - כך מסרו לסוכנות רויטרס גורמים מקרב המורדים במדינה. "ברגע שהמשקיפים הגיעו לאל-בוסיירה, קהל צוהל של מאות בא לקבל את פניהם", אמר דובר של מחתרת "הצבא הסורי החופשי" בשם אבו ליילה, בשיחת טלפון מהעיר. "בתוך דקות, הם היו תחת אש.

בנוסף לחמשת האזרחים שנהרגו בדמשק, דיווחו כלי התקשורת הממכלתיים בסוריה כי קצין ושלושה חיילים מצבא סוריה נהרגו "מאש טרוריסטים" ממזרח לעיר חמה. כלי התקשורת דיווחו במקביל כי משלחת של משקיפי האו"ם הגיעה לפרברי דמשק. בנוסף דווח כי כוחות הביטחון המקומיים הצליחו לפרק מטען נפץ במשקל 50 קילוגרם בצומת אידליב-אריחא, שהיה אמור להתפוצץ.

ההתקוממות בסוריה - כותרות אחרונות:
אתמול: 18 חיילים נהרגו בעימותים בצפון המדינה
העימותים בסוריה גולשים ללבנון - הרוגים בביירות
שלשום: מטען התפוצץ ליד ראש צוות משקיפי האו"ם

לפניות לכתב: nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully