וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוקר גדי ויכמן מואשם ברצח: "לא היסס לפגוע"

רמי שני

17.5.2012 / 11:31

כתב האישום הוגש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד עדן אוחיון בן ה-18 בגין רצח ושורת עבירות. הפרקליטות: "הנאשם הכין את עצמו להמית את המנוח, והכין מכשיר שבו ימית אותו"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: גדי וינסטוק)

כתב אישום הוגש הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד עדן אוחיון, בן 18, בגין רצח גדי ויכמן בבאר שבע לפני כשבועיים. לצד כתב האישום הגישה המשטרה בקשה לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר של הפרקליטות נכתב כי הנאשם הינו "בעל דפוסי התנהגות אלימים המושרשים בו, אשר אינו מהסס לפגוע בגופו ובחייו של הזולת". מלבד רצח, נאשם אוחיון גם בהחזקת סכין, שיבוש מהלכי משפט והדחה בחקירה.

כתב האישום מפרט את האופן שבו דקר אוחיון את ויכמן בסכין מטבח שאותה נשא על גופו. אוחיון, לפי כתב האישום, ביחד עם ארבעה מחבריו, חן הראל, אור מסיקה וליאל פרץ וקטינה בת 17, ישבו בפארק הסמוך לביתו של ויכמן, בת זוגו ושני ילדיהם. החבורה הקימה רעש רב וביתם הקטנה של בני הזוג התעוררה. בת זוגו של ויכמן, מיכל, יצאה למרפסת, ביקשה מהחמישה שיהיו בשקט ובתגובה זכתה למטר של קללות. היא התקשרה למשטרה ומאוחר יותר יצא גם ויכמן לבקש מהחמישה להנמיך את קולותיהם, אך הוא זכה לתגובה דומה.

חילופי הדברים נמשכו עד לשעה שתיים לפנות בוקר, אז החליט ויכמן לרדת לפארק ולבקש מהם שיהיו בשקט. הוא ירד מהדירה, עבר בקפיצה את הגדר המקיפה את גושי הבניינים והחל להתקדם לעבר החבורה. אשתו ביקשה ממנו שיחזור הביתה. במקביל, החל אוחיון להתקדם לעברו, כשהנערה שהייתה עימו מבקשת ממנו שלא ילך אליו.

"שלף את הסכין ונעץ אותה בעוצמה בגופו של ויכמן"

מכתב האישום עולה כי ויכמן נגח בפניו של אוחיון כשזה היה קרוב אליו. אוחיון לא נפל, שלף את הסכין שהחזיק ונעץ אותה בעוצמה בגופו של ויכמן. לאחר מכן נמלטו החמישה לביתו של אוחיון. הנאשם דרש מהנערה לומר, במקרה שיחקרו אותה, כי הוא היה בביתה כל הערב ולא הגיע כלל לפארק. בחקירתו הוא מסר מספר גרסאות, ביניהן שהיה "מסטול", וכן שהסכין נפלה מידיו. הפרקליטות ציינה כי "הנאשם הכין את עצמו להמית את המנוח, והכין מכשיר שבו ימית אותו".

פרקליטתו של אוחיון, רותם אבוטבול, אמרה לפני הדיון, כי הם סברו שהסעיף יהיה הריגה בגלל העובדה, שויכמן נגח בפניו של אוחיון לפני שהוא דקר אותו בסכין. יצוין, כי על פי כתב האישום, נהג אוחיון להסתובב כשסכין נמצאת כל העת בכליו. בבקשת המעצר נאמר, כי הוא יודע מה משמעות הדבר.

בתחילת השבוע פגשה בת זוגו של ויכמן, מיכל, את אוחיון במהלך דיון בהארכת מעצר שנערך בבית משפט השלום בבאר שבע. "זו הפעם הראשונה שאני נפגשת עם זה שדקר את בעלי", סיפרה מיכל. "זה כואב, זה מזעזע, הפצע עוד פתוח. בקושי עמדתי בזה. חשבתי שאני יותר חזקה, לא חשבתי שארגיש ככה. דמיינתי עד עכשיו איך נראות הפנים שלו. אני לא חושבת שיש מילה שיכולה לתאר באופן מדויק איך אני מגישה כרגע. הידיים רעדו לי. נתקפתי חולשה, הייתי חייבת לשבת ולנוח", אמרה.

ויכמן התייחסה גם להמשך גל האלימות הקטלני, גם בסוף השבוע האחרון. "זה לא רק העיר שנהייתה אלימה, כל המדינה נהייתה אלימה. אני חושבת שאפשר לתקן הרבה מאוד - זו בעיה שאדם שהייתה לו עבירה פלילית אבל לא הורשע, זו הייתה טעות אם זה הגיע למצב הזה (שבית המשפט לא הרשיע אותו בזמן - ר.ש)".

עוד בנושא
פרקליט חשוד ברצח בבאר שבע: "ויכמן ניסה לתקוף"
הוארך מעצר החשוד ברצח גדי ויכמן; האלמנה: "הידיים רועדות"
צפו: החשודים משחזרים את רצח גדי ויכמן בבאר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully