וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצה נקמה: שטראוס-קאהן תובע מיליון ד' מהחדרנית

התיק הפלילי בניו יורק נגד יו"ר קרן המטבע לשעבר כבר נסגר בשל בעיות באמינות המתלוננת, נפיסאטו דיאלו - וכעת הוא עולה להתקפה, ודורש פיצוי על הרס הקריירה הפוליטית שלו

דומיניק שטראוס-קאהן, יו"ר קרן המטבע הבינלאומית לשעבר, הגיש אמש (שני) תביעת דיבה בסך מיליון דולרים נגד חדרנית בית המלון "סופיטל" בניו יורק, נפיסאטו דיאלו, שהתלוננה לפני כשנה כי תקף אותה מינית. על פי הדיווח היום ב"ניו יורק פוסט", כתב התביעה מאשים כי דיאלו "מסרה ביודעין ובכוונה תחילה מידע שקרי לרשויות אכיפת החוק".

דומיניק שטראוס-קאהן החשוד באונס, בשימוע בעניינו בבית המשפט, ניו יורק, 16 במאי 2011. Emmanuel Dunand, Pool, AP
הקריירה הפוליטית שלו חוסלה בעקבות המקרה. שטראוס-קאהן/AP, Emmanuel Dunand, Pool

התלונה שהגישה דיאלו עלתה לשטראוס-קאהן בזמנו באובדן משרתו, ולמעשה הביאה לסיום הקריירה הפוליטית שלו. התיק הפלילי נגדו בניו יורק אמנם נסגר בשל ליקויים באמינות המתלוננת, אך התביעה האזרחית שהגישה נגדו עדיין נידונה, ובמקביל התגלו פרשיות מין נוספות נגד הפוליטיקאי היהודי, שנחשב עד לפני שנה למועמד מוביל לנשיאות צרפת, ובין היתר הוא נחקר בימים אלו על חלקו ברשת זנות אקסקלוסיבית שפעלה בצרפת, והוא אף חשוד באונס קבוצתי. לצד זאת, במהלך השנה האחרונה, על רקע החקירות השונות, נחשפו פרטים מביכים רבים על אורח חייו והתנהלותו כרודף נשים סדרתי וחסר מעצורים.

מצדו של שטראוס קאהן, עלו לאורך התקופה טענות שונות לפיהן הוא נתון לרדיפה, ואף הופלל בכוונה - ייתכן על ידי מפלגתו של נשיא צרפת היוצא, ניקולא סרקוזי. עדויות שונות תמכו בכך, ובין היתר עלתה טענה כי דיאלו ביקרה לפני המקרה ומיד אחריו בחדר ספציפי במלון, וטענה נוספת בדבר "חגיגה" לא מוסברת של עובדים במלון לאחר המקרה - עדות אפשרית לקנונייה כלשהי.

כתב התביעה בן 18 העמודים שהוגש אתמול מאשים את דיאלו בתביעה מתוך כוונת זדון, שימוש לרעה בהליך המשפטי, כליאת שווא, הוצאת דיבה וגרימה מכוונת של עוגמת נפש. "גברת דיאלו יזמה והוציאה לפועל תביעה פלילית חסרת בסיס", נכתב, "מתוך כוונה לפגוע במר שטראוס-קאהן".

נפיסאטו דיאלו, חדרנית מלון "סופיטל" בניו יורק שהתלוננה כי דומיניק שטראוס-קאהן אנס אותה, משוחחת עם התקשורת, יולי 2011. רויטרס
"יזמה והוציאה לפועל תביעה פלילית חסרת בסיס"/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully