וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתלוננת נגד מוטי מלכה: "אני חזקה ולא אשבר"

בראיון שהעניקה ל"מעריב" סיפרה המתלוננת נגד ראש העיר קריית מלאכי: "אני אחרי תקופה ארוכה בה עברתי מצוקה נפשית, אבל עכשיו אני כבר אחרי זה, בעלי תומך בי"

"חשוב לי להגיד שהזוגיות שלי ושל בעלי איתנה, והוא מחזק אותי מאוד בימים הקשים שעוברים על שנינו", כך אמרה המתלוננת הראשית בפרשת האונס בה חשודים ראש עיריית קריית מלאכי, מוטי מלכה, ובכירים נוספים. בראיון שפורסם הבוקר (שלישי) ב"מעריב" היא אמרה כי היא מוכנה למאבק המשפטי הצפוי לה וכי אין בכוונתה להישבר. המתלוננת מספרת עוד כי נציגי המשטרה הודיעו לה מראש על המעצרים הצפויים: "נתנו לי התראה לפני שהפרשה פוצצה, כך שיצאתי מהעיר עוד לפני שהבלגן התחיל".

לאחר שפורסמה הפרשה חזרה האישה לביתה בקריית מלאכי, "אפילו חזרתי לעבודה", היא אמרה, "אנשים סביבי היו בהלם מהמהלך הזה. מי שמכיר את הסיפור ויודע שזו אני שמעורבת בפרשה לא חשב שאצליח למצוא כוחות כדי לחזור כל כך מהר לעיר. קצת עצוב שעיתונאים דופקים לנו בדלת בלי הפסקה, הם צריכים להבין שביתי הוא מבצרי. אבל אני חזקה, וחשוב לי להקרין את זה".

לדבריה, כעת היא חשה הקלה גדולה: "אני אחרי תקופה ארוכה בה עברתי מצוקה נפשית, אבל עכשיו אני כבר אחרי זה. יש לי את הכוחות להילחם. אני מתכוונת להילחם כדי שהצדק בסיפור הזה ייעשה". בראיון היא התייחסה גם לחקירת המשטרה ואמרה: "אנחנו לא רוצים לפגוע בחקירה. אני לא רוצה לפגוע בעבודה החשובה שעושים החוקרים, ולכן לא אפרט על המקרים עצמם. אני מאמינה שהצדק בסופו של דבר ייעשה".

למרות הקולות בקריית מלאכי המפנים כלפיה אצבע מאשימה, היא מספרת כי בעלה תומך בה. בשיחה עם "מעריב" אמר הבעל כי "לא כולם יודעים אצלנו בעיר, אבל הרבה כבר מנחשים שהמתלוננת היא אשתי. יש אנשים אצלנו שלא יקבלו את מה שקרה עם אשתי, אבל זה לא מעניין אותי. אני לא שם עליהם. אני 'שם פס' על כל האנשים שמעקמים את האף. אשתי היא לא האשמה כאן. עם זאת, מאז המקרה אני יותר נוטה להישאר בבית. מהעבודה אני חוזר ישר הביתה. לא מחפש להיראות יותר מדי בציבור".

ראש העיר קריית מלאכי יישאר במעצר.
הבעל: "לא כולם יודעים אצלנו בעיר, אבל הרבה כבר מנחשים שהמתלוננת היא אשתי"

עוד אמר הבעל כי "לא רצינו בפרשה הזו ולא רצינו בפיצוץ שנגרם בגללה, אבל אם הוא כבר התרחש - אז אנחנו מתכוונים ללכת עם זה עד הסוף. אני רוצה שהאנשים ידעו שלכל פשע יש גם עונש. שהאנשים האלה בעירייה לא יחשבו שהם יוכלו לעשות כל מה שהם רוצים ולחמוק מעונש".

החשד: מסכת מקרי אונס על פני תקופה ארוכה

המתלוננת, אם לשלושה ילדים, בסוף שנות העשרים לחייה, עובדת בעיריית קריית מלאכי ועל פי החשד, ראש העירייה מוטי מלכה אנס אותה בתמורה לתפקיד בעירייה. לדבריה, היא נפגשה עם מלכה בתקווה שיסייע לה להשיג עבודה ולאחר מספר פגישות קבע עמה פגישה נוספת בדירה לדוגמה בבניין לא מאוכלס, שם החלה מסכת מקרי האונס לכאורה, שנמשכה על פני תקופה ארוכה. לפני כשבוע הוא נעצר כחשוד המרכזי בשורת מעשי שחיתות בעירייה ובמעשי אונס של נשים במצוקה. בין החשודים נמצאים גם סגנו יוסי סולימני ובנו, שחר מלכה. כל החשודים מכחישים את החשדות המיוחסים לו וטוען בין היתר כי לא היה אונס, אלא יחסים בהסכמה.

המשטרה חתמה על הסכם עד מדינה עם אחד החשודים בפרשת האונס והשוחד בעיריית קריית מלאכי. על פי ההסכם, האיש, המקורב לראש העיר מוטי מלכה, אמור לספק למשטרה פרטים על עבירות המין שביצע מלכה לכאורה, וראיות על שוחד שקיבל.

עוד בנושא
עד מדינה יעיד נגד מוטי מלכה; ציון אמיר פרש מהתיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully