וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: נמלטה משודד חמוש - והותירה את הבת מאחור

מצלמות תיעדו שודד מתנפל על דיים נגויין, מהגרת מוויאטנם, ודורש ממנה את ארנקה מול מרכול במסצ'וסטס. נגויין נתונה כעת לקיתונות של רותחין בשל החלטתה לברוח בלי בתה

צילום מסך

(צילום: מצלמת אבטחה, עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ')

תקרית אלימה שתועדה במצלמה במעגל סגור מסעירה את ארצות הברית בימים האחרונים. דיים נגויין, מהעיר ספרינגפילד במסצ'וסטס, נשדדה לפני עשרה ימים על ידי אדם חמוש, אך הדרך שבה בחרה להתמודד עם השודד עוררה עליה ביקורת נוקבת.

לפי תיעוד התקרית, ביום שישי בשבוע שעבר, נוגיין נראית כשהיא בדרכה לחנות מרכול יחד עם בתה, בת ארבע. לפתע, התנפל על השתיים שודד חמוש בסכין, דרש מהאם למסור לו את ארנקה, ואיים להרוג את בתה. נגויין המבוהלת, בת 43, ברחה מהשודד, והותירה מאחור את בתה בידיו של השודד, עטוי מעיל כהה. מצלמת האבטחה ברחוב תיעדה בהמשך את האם כשהיא מנסה להיכנס לחנות ללא בתה, כשהשודד דולק בעקבותיה. הוא הספיק לדקור אותה בצוואר ולפצוע אותה פצעים קלים. עוברי אורח סייעו לה והבריחו את השודד. הוא טרם אותר, ובמשטרה מקווים לתפוס אותו בעזרת התיעוד שפורסם בימים האחרונים.

"הוא הצמיד את הסכין לצוואר שלי, הוא דקר אותי וברח", סיפרה לאחר מכן נגויין. היא ניסתה להסביר כי המקרה מוכיח עד כמה בני הקהילה הוויאטנמית נתונים לסיכון ברחובות, אך בראיון, לרשת פוקס, התקשתה להסביר מדוע נטשה את בתה מאחור. "אני לא יודעת מה חלף בראשי", אמרה, "אני לא יודעת על מה חשבתי".

צעירה מירושלים שלא ויתרה ונתלתה על רכב השודד
בשוד הזה, תושבת השומרון דווקא לא ויתרה על הבת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully