וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא בלי אשתי: אובמה שכח את מישל במטוס

נשיא ארצות הברית ירד במורד המדרגות מהמטוס הנשיאותי, נופף לצוותי הצילום שחיכו לו על הקרקע אך שכח דבר אחד - את אשתו מישל, שחיכתה שיירד עמה באופן מכובד, יד ביד

הנשיא אובמה יודע שהוא מצטלם נהדר, לכן הוא מקפיד ברוב ההזדמנויות לחייך חיוך גדול ולנופף מול עשרות הפלאשים, אך הפעם כנראה שהוא סנוור יתר על המידה. כשהגיח השבוע הנשיא מבטן ה"אייר פורס 1", שנחת על אדמת אוהיו, הוא הקפיד לנופף, כהרגלו, לעבר כלי התקשורת, אך שכח שאשתו, מישל, עומדת מאחוריו, מחכה שיאחז בידה ויצעד איתה במורד המדרגות, כמו ג'נטלמן אמיתי.כשהבין את גודל הטעות, חזר הנשיא אובמה על צעדיו, צחק צחוק גדול ושילב זרועו בזרועה של מישל, ובני הזוג ירדו מהמטוס כשהם נראים משועשעים.

ברק אובמה נוחת בפראג. רויטרס
"שלום לכולם, הגעתי". ברק אובמה מנופף לצלמים ביציאה מהמטוס/רויטרס

זוהי אינה הפעם הראשונה שהנשיא האמריקאי נוהג בהומור וקלילות. לפני פחות מחודש, בארוחה המסורתית לכתבי הבית הלבן, סיפק אובמה מופע סטנד-אפ מרשים לכל הדעות והביא לפרצי צחוק רמים מצד אורחיו. "למרות מכשולים רבים, הרבה השתנה בזמן כהונתי בתפקיד", סיפר אובמה לנוכחים, בהם גם כוכבים רבים כמו שחקן הקולנוע ג'ורג' קלוני והבמאי סטיבן ספילברג.

"לפני ארבע שנים, הייתי נתון במאבק פריימריז אלים עם הילרי קלינטון. ארבע שנים אחר כך, היא לא מפסיקה לסמס לי שיכורה מקרטחנה", צחק. בין השאר הוצגו על מסך שקופית עם תמונה של אובמה כשנכנס לתפקידו בבית הלבן, ושקופית נוספת עם הכיתוב "לאחר ארבע שנים" - כשמתחתיו תמונה של השחקן מורגן פרימן, עטור שיער השיבה.

"עליי להחזיר את אנשי השירות לפני העוצר"

אובמה לא דילג גם על המועמד הרפובליקני לנשיאות, מיט רומני, וסיפר לקהל כי "שנינו חושבים שנשותינו הן הצד הטוב יותר שלנו, והסקרים מראים במידה מעליבה באופן מדאיג, שהציבור האמריקני מסכים לכך. לשנינו גם יש תארים מהרווארד. לי יש אחד, לו יש שניים. איזה סנוב!".

גם פרשת מאבטחי הנשיא, ש-11 מהם הושעו לאחר שבילו עם זונות בקולמביה, לא נזנחה. "הכנתי עוד הרבה חומר, אבל עליי להחזיר את אנשי השירות החשאי הביתה לפני העוצר החדש שלהם", אמר אובמה.

אובמה התלוצץ: "הילרי לא מפסיקה לסמס לי שיכורה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully