וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניין ללא סודנים בפרדס כץ: "לא רוצים אותם פה"

במודעה להשכרת דירה בצפון בני ברק נכתב כי בבניין אין פליטים מסודן. בשיחת טלפון עם וואלה! חדשות ניסה הבעלים להסביר: "כל מי שפונה אליי שואל אם יש סודנים". האזינו

יח"צ - חד פעמי

"להשכרה בפרדס כץ: דירת שלושה חדרים, יפה ומרווחת - בניין ללא סודנים" - כן, כך נראית מודעה להשכרת דירה בישראל של שנת 2012. בעלי הדירה, הממוקמת ברחוב דב הוז בצפון בני ברק, אינו מתבייש לציין את הפרט הזה, ואפילו די מתגאה בו. בשיחת טלפון עם מערכת וואלה! חדשות, אמר הבעלים: "יש הרבה זרים בשכונה, אבל בבניין הזה אין סודנים".

לדבריו, לכיתוב החריג על המודעה יש הסבר: "כל מי שפונה אליי בטלפון, שואל אם יש סודנים, לכן כתבתי 'בניין ללא סודנים', כדי לחסוך את השאלה הזו. לא שאני גזען או משהו כזה".

בשיחה נוספת עם בעלי הדירה, הטון היה חריף אף יותר. "כל הבניין פה ללא סודנים, כל הרחוב ללא סודנים, ואנחנו בכלל לא רוצים אותם פה", הוא הדגיש. כשנשאל אם יש ברחוב זרים אחרים, השיב: "לא, אין כלום", וניתק את הטלפון.

הפגנת תמיכה בפליטים בשכונת שפירא. יותם רונן
הפגנת מחאה נגד הגזענות במדינה, השבוע בדרום תל אביב/יותם רונן

רק ביום ראשון האחרון, הפגינו בשכונת שפירא שבתל אביב כ-150 מתושבי שכונות דרום העיר, במחאה על מה שהם מכנים "הידרדרות המצב בשכונות בשל נוכחות הפליטים והעובדים הזרים".

התושבים קראו קריאות נגד המסתננים הבלתי חוקיים החיים באזור, ודרשו לגרשם בחזרה לארצות מוצאם. "אנשים חצו את סף הספיגה שלהם, אמר במהלך ההפגנה ששי בן מנחם, בן 36, שנולד וגדל בשכונת שפירא. לדבריו, "אף אחד לא לוקח אחריות על המצב והוא יוצא מכלל שליטה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הפגנה נגד מסתננים בשכונת נווה שאנן בתל אביב, אפריל 2011. אורי לנץ
""כל הבניין פה ללא סודנים, כל הרחוב ללא סודנים"/אורי לנץ

אין זו הפעם הראשונה בה נושא השכרת הדירות לפליטים עולה לכותרות. בחודש אוגוסט 2010, חתמו עשרה משרדי תיווך בתל אביב על עצומה, בה התחייבו שלא להשכיר דירות למסתננים מאפריקה ולעובדים בלתי חוקיים "בעקבות מקרי האלימות הרבים המבוצעים על ידם". תושבי דרום תל אביב ציינו אז כי "מי שמאפשר לאלף מסתננים להיכנס בכל חודש לארץ גורם להפקרות להשתלט על האזור, ובכך הורס את השכונות הדרומיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully