וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן ראש עיריית קריית מלאכי: "התחושה מאוד קשה"

"עצוב לי שקריית מלאכי שוב בכותרות", אמר בוריס בורוכוב אחרי מעצר ראש העייריה, מוטי מלכה, בחשד לעבירות מין. ראש עיירית בת-ים: "המקרה צריך להתברר בבית המשפט, בזהירות"

"התחושה מאוד מאוד קשה, עצוב וכואב לי" - כך אמר היום (חמישי) בוריס בורוכוב, סגן ראש עיריית קריית מלאכי, יממה לאחר מעצרו של ראש העירייה, מוטי מלכה. הוא חשוד בביצוע שורת עבירות מין ובעבירות של סחיטה באיומים, שוחד, מרמה והפרת אמונים.

בראיון לקול ישראל אמר בורוכוב כי שמע לראשונה על המעצר אתמול בבוקר, וציין כי תמיד היו שמועות. "גם היום זה בגדר חשדות, לא הוגש כתב אישום. אני הגעתי כעולה חדש לפני 33 שנים לארץ, אני 19 שנים בעירייה, וזה כואב לי. עצוב לי שקריית מלאכי שוב בכותרות".

הארכת מעצר למוטי מלכה ראש עיריית קריית מלאכי החשוד באונס וסחיטה, 2012. נמרוד סונדרס
חשוד בשורת עבירות מין. מלכה בהארכת מעצרו אתמול/נמרוד סונדרס

בראיון לגלי צה"ל אמר ראש עיריית בת-ים שלומי לחיאני, שמכיר היטב את מלכה, כי המקרה צריך להתברר בבית המשפט, ובזהירות. "יש בעיה קשה שכל המקרים - הולילנד, מוטי מלכה, המקרה שלי, מגיעים לאולם מסויים לשופט מסויים שידוע בנדיבותו בימי המעצר, שאשתו קצינה בכירה במשטרה, ואיכשהו יש תחושה שהוא המשך של המשטרה", תקף לחיאני.

בית משפט השלום בראשון לציון האריך אתמול את מעצרו של מלכה בשמונה ימים. לפי החשד, הוא קיים יחסי מין עם עובדת בעירייה, כאשר לטענתו המעשים נעשו בהסכמה. המשטרה חושדת שחלק מיחסי המין בוצעו בהסכמה וחלק היו אונס, כאשר בכל מקרה מדובר בניצול יחסי מרות. בנוסף, הוא חשוד שקיבל שוחד מיני בתמורה להנחות בארנונה למספר נשים וקיבל שוחד מקבלנים.

כאמור, ראש העירייה טען בהארכת מעצרו כי הקשר שהתנהל היה בהסכמה וכי האישה "רדפה אחריו". הוא הוסיף כי הוא הפסיק מיוזמתו את הקשר, שהתנהל עד מאי 2010. סנגוריו של ראש העירייה, עורכי הדין ציון אמיר ואבי חימי, אמרו כי "היה מצידה חיזור גורלי ואובססיבי". הם הוסיפו כי "שיערה משערות ראשה לא נפלה, לא היה שום ביטוי לאלימות", וכי "מדובר באדם ישר". עורכי הדין ביקשו לאסור את פרסום שמו בגלל הנזק שייגרם לו מהיותו איש ציבור, אך המשטרה, מנגד, ביקשה מבית המשפט לפרסם את השם לצורכי חקירה כדי לאפשר לעוד נשים להתלונן עליו.

גורמים במשטרה התייחסו אמרו אתמול כי מלכה חשוד שביצע את המעשים בעוד נשים לאורך תקופה ארוכה. "זה רק קצה הקרחון. יש נשים נוספות שעברו את הדבר וכשיתבררו הטיעונים, תתבהר התמונה עד כמה המעשים האלה הם קשים", אמר גורם בכיר בחקירה, "יש פה דברים מזעזעים, לא תאמינו אילו דברים שמענו".

עוד בנושא
האונס בקריית מלאכי: במשטרה חושדים שכמה נשים נאנסו
החשוד בפרשיית האונס בקריית מלאכי: ראש העירייה
תושבי קריית מלאכי: "פרשת האונס בעירייה - קצה הקרחון"
חשד: בכירים בקריית מלאכי "הפכו אישה לשפחת מין" - וסחטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully