וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשודים מסרו גרסאות סותרות: מדוע נדקר הנער ברחובות?

7.5.2012 / 11:02

אחד החשודים טען בחקירה שהרקע לסכסוך עם אורגיל מואטי היה סכום כסף שהיה חייב לו. מנגד, חשוד אחר הסביר שהרצח אירע לאחר שהנער היכה אותו. מעצרם של החשודים הוארך

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכה: יותם בן-דוד)

פרטים חדשים לגבי חקירת הרצח של הנער אורגיל מואטי, בן ה-17, אמש ברחובות נחשפים הבוקר (שני), בעוד החשודים במעורבות במעשה הובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום ברחובות. הדיון בהארכת מעצרם התנהל בדלתיים סגורות.

מעצרם של שניים מהחשודים הוארך בשמונה ימים. מעצרה של אמו של אחד החשודים הוארך בארבעה ימים ומעצרה של אחות של אחד החשודים הוארך בשלושה ימים. לדברי גורמים בצוות החקירה, העבודה על התיק נמצאת בשלבים מתקדמים ביותר.

מחקירת צח"מ שפלה בפיקודו של רב פקד חיים שרייבהנד ושל משטרת תחנת רחובות בפיקודו של סגן ניצב יאיר חצרוני, עולה כי גרסאות החשודים לגבי הרקע לרצח סותרות. אחד מהחשודים טוען שהרקע לסכסוך הוא סכום כסף שהנרצח היה חייב לו, ואילו חשוד אחר הסביר כי הרצח אירע לאחר שמואטי היכה אותו.

כאמור, שוטרי תחנת רחובות עצרו אתמול גם את אמו של אחד החשודים ואת אחותו של חשוד אחר. המשטרה חושדת כי אחת מהן הנחתה את אחד החשודים לפני החקירה וכיבסה את בגדיו ומייחסת להן עבירות של שיבוש הליכי חקירה וסיוע לאחר מעשה.

הורי החשוד ברצח של הנער אורגיל מואטי ברחובות, מאי 2012. דרור עינב
אביו של אחד החשודים היום בבית המשפט/דרור עינב

מואטי הובא אמש למנוחות בבית העלמין בעיר. בהלוויה, אליה הגיעו כאלף בני אדם, ספד אביו של הנער, איציק, לבנו. "בני, סליחה שלא הייתי שם. אני מצטער. איך לא מנעתי את זה? כולם אמרו לי הוא ילד שובב. היית מלאך, הלכת בדרך שלך. אורגילי, אני מבקש ממך סליחה שזה נגמר לך. אני יודע כמה אהבת את החיים. לא רצית למות. סליחה, בן שלי".

גם ראש העיר רחובות, רחמים מלול, נשא דברים מעל הקבר. "משפחת מואטי היקרה. אורגיל - הלך האור ולא יהיה עוד גיל למשפחה. נער בשיא פריחתו נרצח באכזריות לא על ידי מחבל, לא בקרב, על ידי נערים. אני רוצה שהנערים שנמצאים פה יסתכלו על המראה המזעזע הזה וילמדו. שלא יקרה יותר מקרה כזה בעירנו ובשום מקום".

עוד בנושא
חברת החשוד ברצח הנער ברחובות: "הם היו חברים"
הנער שנרצח נקבר ברחובות: "סליחה, בן שלי"
אחד החשודים ברצח הנער ברחובות שחזר המעשה

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully