וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: פגעו בקשישה נכה ובתה בחיפה - ונמלטו

קובי מנדל

7.5.2012 / 10:30

שלושה נאשמים בתאונת הפגע וברח לפני כשבועיים: הנהג נסע בפסילה כשלצידו שני צעירים נוספים ופגע בפניה פיינזילברג ובלריסה גולדנברג. הם המשיכו בנסיעה ונטשו את המכונית

ערן גילווארג

צולם יום לאחר התאונה (צילום: ערן גילווארג, עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ')

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגשו הבוקר (שני) כתבי אישום נגד שלושה נאשמים בשל תאונת ה"פגע וברח" שאירעה לפני כשבועיים בשכונת בת גלים בחיפה. בתאונה נפצעו קשה קשישה ובתה שהובילה אותה על כסא גלגלים. שניים מהנאשמים הם מורן מארון בן 23 ואנטון עספור בן 21 מחיפה. הנאשם השלישי הוא רוז'ה גליאנוס, בן 23 גם כן מחיפה, נגדו הוגש כתב אישום נפרד לבית משפט השלום בעיר.

התובע, עורך הדין ערן בר-אור מפרקליטות מחוז חיפה, מייחס למארון ביצוע עבירות של הפקרה אחרי פגיעה, נהיגה בזמן פסילה, נהיגה ברשלנות, סיכון חיים וגרימת נזק לאדם, חובת פוליסה ועקיפה. עספור וגליאנוס הואשמו בעבירות של חובת נוסע להתקשר לגופי הצלה, שיבוש הליכי משפט ושינוי זהות של רכב. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

על פי כתב האישום, ב-21 במרץ, סמוך לשעה 18:00, נהג מארון ברכב למרות שרשיונו היה בפסילה ולרכב לא הייתה פוליסת ביטוח, ברחוב העלייה השנייה ממזרח למערב. עם מארון ישבו ברכב שני הנאשמים האחרים, עספור וגליאנוס. במהלך הנסיעה הנהג סטה לנתיב הנגדי ועקף רכב, שהיה באותה עת במהלך פנייה שמאלה לכביש הגישה.

תאונת פגע וברח: אם ובתה נדרסו, הנהג נמלט. ערן גילווארג
המשיכו בנסיעה עד שעצרו בחוף הים. זירת התאונה/ערן גילווארג

לפי כתב האישום, מארון חסם עם הרכב את דרכו של הרכב וגרם לפגיעות בכלי הרכב. הוא המשיך בנסיעתו, עלה על המדרכה השמאלית, ופגע בפניה פיינזילברג בת ה-82 שהייתה על כסא גלגלים ונפצעה באורח קשה ובביתה לריסה גולדנברג בת ה-62 שנפצעה באורח בינוני. השתיים פונו לבית החולים רמב"ם והן מאושפזות עד היום.

השלושה הואשמו כי נמלטו מהזירה מבלי שהגישו עזרה להולכות הרגל שנפגעו, ואף לא הזעיקו את גופי ההצלה. הם המשיכו בנסיעה עד שעצרו בחוף הים, סמוך לתחנת הרכבל שבשכונת בת גלים בחיפה, שם הם נטשו את הרכב ונמלטו ברגל מהמקום לאחר שתלשו את לוחיות הזיהוי של הרכב.

עוד בנושא
ה"פגע וברח" בחיפה: נעצר חשוד שהסתתר אצל חברו
ה"פגע וברח" בחיפה: החשוד נפטר מהסלולרי והסתתר
"מה שהנאצים לא הצליחו בחמש שנים הוא עשה בשנייה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully