וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרובי הנער שנרצח: "הוא בן למשפחה שכולה, ילד טוב"

ענת שלו

6.5.2012 / 11:00

מחוץ לביתו של אורגיל מואטי בן ה-17 התאספו קרובים וחברים, וסיפרו כי האירוע האלים אינו מקרה נדיר בשכונה. "אמרו שיגבירו האכיפה, אך כלום לא קורה". שלושה חשודים נעצרו

קובי אליהו

(צילום: קובי אליהו, עריכה: יאיר דניאל)

בני משפחה וחברים התאספו הבוקר (ראשון) ליד בית משפחתו של אורגיל מואטי, הנער בן ה-17 שנרצח אמש ברחובות. בני המשפחה, משפחה שכולה, עדיין בהלם ממה שאירע, ומסרבים לדבר עם התקשורת. דודו של הנער, רפי, סיפר לוואלה! חדשות כי הורי הנער במצב קשה מאוד. "הם לא יוצאים מהמיטה. הם לא מאמינים שנפל עליהם דבר כזה", סיפר.

לדבריו, הפתרון למקרים מסוג זה הוא רק ענישה קיצונית לעבירות חמורות. "רק גליוטינה תעזור. מזמן אמרתי את זה, אמרתי את זה עוד לפני הרצח אתמול בבאר שבע", ציין הדוד. "לא האמנתי שזה יפגע בנו. אי אפשר לדעת מי יהיה הבא בתור, זה יכול להיות כל אחד מאיתנו. אני בדרך כלל לא אדם קיצוני, אבל אני ממש אובד עצות".

חבר הנרצח: "הלוואי שהייתי שם לעזור לו"

אחד מחבריו של אורגיל סיפר בעילום שם כי מקרים מסוג זה קורים הרבה באזור מגוריהם. "הוא היה ילד טוב שלא הסתדר כל כך עם מסגרות. הוא היה הולך הרבה פעמים לפארק הזה על יד הבית שלו. אני לא מאמין שאני לא אראה אותו יותר", הוסיף החבר. "הלוואי שהייתי שם לעזור לו ולהגן עליו". בשעות האחרונות עצרה המשטרה שלושה צעירים, בהם נער בן 17, החשודים במעורבות בדקירה. השלושה נחקרים כעת בתחנת משטרת רחובות, ולדברי המשטרה, הנערים קושרים עצמם לאירוע.

תושבת השכונה סיפרה כי התקשרה כבר אתמול בצהריים למוקד העירוני, על מנת לדווח על כך שיש בקבוקי וודקה שבורים ופחיות של משקאות אנרגיה בפארק. "כל ערב יושבים פה נערים, יושבים ושותים, למרות שאסור להיכנס לפארק אחרי 22:00", אמרה. "במוקד העירוני אמרו כי יביאו מישהו בבוקר לנקות. הם כל הזמן אמרו שהם יגבירו את האכיפה בסופי שבוע אך כלום לא קורה בפועל. הפארקים נראים זוועה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
זירת הרצח רחובות  ,מאי 2012. קובי אליהו
בני משפחה וחברים התאספו ליד בית המשפחה/קובי אליהו

למקום הגיעו גם ראש העיר, רחמים מלול, וסגנו, זהר בלום, אשר ציין כי ישנה סיירת הורים שפועלת בעיר כבר שלוש שנים, אולם היא אינה יכולה למנוע מאירועים כאלה לקרות. "המשפחה כואבת כרגע והם לא מדברים, הם רק חושבים אם יכלו למנוע את האסון שקרה להם", אמר סגן ראש העיר. "הוא נרצח עשרות מטרים מביתו. מדובר במשפחה שכולה. אנו מקווים שנצליח לדבר איתם בהמשך".

מתנדבת בסיירת ההורים, יפה גרינברג, אמרה לוואלה! חדשות: "צריך לנעול את השערים בשעה 23:00, כמו שבאירופה לא נכנסים לגנים ציבוריים לאחר השעה הזו. כל פעם שצוות עובר באזור הם מסתתרים". לטענתה, הדבר היחיד שיעזור הוא שיאסרו את הכניסה ושמפרי האיסור יקבלו קנסות. "מפחיד ומרתיע מה שקורה פה. יש פה הרבה נערים מרקע קשה, ולא פעם יש פה מריבות ואירועים אלימים. זו לא פעם הראשונה שאנחנו נתקלים באלימות כזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully