וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: טרקטור ביצע פניית אסורה - רוכב אופנוע נהרג

קובי מנדל

5.5.2012 / 9:16

על פי החשד, פניית פרסה אסורה שביצע נהג טרקטור גרמה למותו של רוכב אופנוע, שנסע סמוך לכרמיאל. שני אופנוענים נוספים נפצעו קל ופונו לבית החולים. נהג הטרקטור נחקר

מרדכי גולן, רוכב אופנוע כבן 60 מקריית חיים נהרג ושני אופנוענים נוספים כבני 35 נפצעו באורח קל בתאונת דרכים שאירעה הבוקר (שבת) בכביש 854 בין כרמיאל לתפן. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי נהג טרקטור בן 74 מהכפר נחף הסמוך נסע בכביש בשול הימני, ותוך כדי נסיעה החליט על פי החשד לבצע פניית פרסה במקום בו יש קו הפרדה רצוף האוסר זאת.

שלושת רוכבי האופנוע לא הבחינו בו בזמן והתנגשו בו בעוצמה רבה. צוותי מד"א אשר שהגיעו למקום נאלצו לקבוע מוות של אחד האופנוענים וכן העניקו טיפול ראשוני לפצועים ופינו אותם לבית החולים בנהריה. הכביש נחסם לתנועה משני הכיוונים וחוקרי אגף התנועה של המחוז הצפוני חוקרים את נסיבות האירוע.

הנהג הפוגע, בן 74 מכפר נחף, לא נפגע והוא עוכב לחקירה משטרתית. אחר הצהריים הוא שוחרר בערבות. הוא טען בחקירתו כי לא ביצע פניית פרסה אלא ביקש לשוב מהשוליים לנתיב הנסיעה. מחר תימשך חקירתו בפרשה.

תאונה תאונת דרכים אופנוע טרקטור ביצע פניית פרסה הרוג 5 במאי 2012. ערן גילווארג
רוכבי האופנוע התנגשו בטרקטור בעוצמה רבה. זירת התאונה, הבוקר/ערן גילווארג

ביום רביעי האחרון נהרג צעיר בן 19, ונער בן 15 נפצע באורח קשה, מפגיעת רכב ברחוב חזון איש בני ברק. השניים היו רכובים על אופנוע ונהג הרכב הפוגע נמלט מהמקום. צוותי מגן דוד אדום שהגיעו לזירת התאונה מצא את בן ה-19 כשהוא במצב אנוש, ופינו אותו לבית החולים שיבא בתל השומר, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה, יחד עם בוחני תנועה של אגף התנועה תל אביב, ונבדק חשד שמדובר בתאונת "פגע וברח", בעקבות עדויות של עוברי אורח, לפיהן רכב פגע ברוכבי האופנוע ונמלט.

לקריאה נוספת:
חשד ל"פגע וברח" בבני ברק: אופנוען בן 19 נהרג
יום קשה בכבישים: שני ילדים נדרסו, מצבם קשה
הרוג ושבעה פצועים בתאונה במחלף אייל בכביש 6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully