וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא בלי בתי: סיכלה שוד מכונית בו נסעה עם ילדתה

יהושע בריינר

2.5.2012 / 22:04

האם בת ה-21 נמלטה מניסיון השוד בסמוך להתנחלות נריה, מקרה נוסף של ניסיון שוד של נשים באזור יהודה ושומרון. "לא חשבתי על שום דבר פרט לבתי", סיפרה. "פיגוע לכל דבר"

"לא נעבור לסדר היום על המשך הניסיונות לשדוד כלי רכב באזור, אלה פיגועים לכל דבר", כך אמרו היום (רביעי) בכעס מתנחלים מאזור בנימין לאחר שאמש בוצע ניסיון נוסף לשדוד רכב באזור יהודה ושומרון. הניסיון האחרון מצטרף לסדרה של מעשי שוד כנגד נהגות באזור בתקופה האחרונה.

אמש הצליחה הנהגת להימלט מהמקום, אולם לאור ריבוי אירועי השוד בשבועות האחרונים באזור צפון רמאללה, המתנחלים מביעים חשש כבד כי בפעם הבאה האירוע יסתיים לא רק בגניבת הרכב אלא באירוע חטיפה. "אנחנו לא יכולים לעבור על כך בשתיקה", אומרים ביישובים. "מדובר באירועי טרור והצבא והמשטרה חייבים להתחיל לשמור עלינו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מדובר באירוע לאומני לכל דבר", הרכב שניסו לשדוד אמש/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברכב שניסו לשדוד אמש, בסמוך להתנחלות נריה, הייתה גם פעוטה בת חמישה חודשים. "בסביבות השעה 20:00 חזרתי מלימודיי בירושלים ובכביש הגישה ליישוב הבחנתי ברכב מאחורי שמתחיל לעקוף אותי", תיארה מירב מס בת ה-21. "לא ייחסתי לכך חשיבות אולם לפתע הוא נעצר וחסם לי את הדרך. הכל קרה תוך שניות".

"כל מה שחשבתי עליו זה הבת שלי"

"לפתע יצאו כמה גברים מהרכב והחלו לדפוק על מכסה המנוע. מיד הבנתי מה קורה, ידעתי שהם רוצים לפתוח את הדלתות וכל מה שחשבתי עליו זה הבת שלי ועל איך אני בורחת מפה. אחרי כמה שניות פשוט לחצתי על הגז ונמלטתי משם", הוסיפה. לדבריה, במהלך בריחתה אף הצליחה לפגוע בדלת הרכב הפלסטיני ממנו יצאו הגברים. בהמשך הערב הגיעו גורמי ביטחון כדי לגבות ממס עדות.

"זה לא הגיוני שנפחד לחזור לבתים שלנו. לצערי הרב האירועים האלה מתרחשים כאן פעם אחרי פעם ואין לי ספק שלא מדובר כאן רק באירוע פלילי אלא באירוע לאומני לכל דבר", אמרה מס.

ממשטרת מחוז ש"י נמסר בתגובה כי "עם קרות האירוע הגיעו לזירה כוחות משטרה שגבו עדות מהמתלוננת, פתחו בסריקות והחלו בחקירת נסיבות האירוע". עוד הוסיפו מהמשטרה כי "אנו מתייחסים במלוא הרצינות ובחומרה רבה לנושא. יש לציין כי באחרונה בוצעו מספר פעולות בשטח שהביאו לעצורים בחשד לשוד רכבים ואנו נמשיך בפעילות גלויה וסמויה לאיתור חשודים". בתוך כך נעצר היום תושב הכפר א-רם בן 25, בחשד למעורבות במספר אירועים של שוד מכלי רכב וניסיון לשוד באזור חיזמא ואזור ענתות.

לקריאה נוספת:
תופעה: גניבת כלי רכב של מתנחלים במהלך נסיעה

לפניות לכתב: joshjosh@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully