וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוכה לרומני: הדובר ההומו עזב - בגלל הומופוביה

שבועיים לאחר מינויו לדובר המועמד הרפובליקני, במהלכם ספג ביקורת שמרנית על תמיכתו בנישואים חד-מיניים ואף הציעו לו "לעבור לצד של אובמה" - החליט ריצ'רד גרנל שהספיק לו

כשבועיים בלבד לאחר מינויו, הודיע הלילה (רביעי) ריצ'רד גרנל, דוברו של המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, מיט רומני, על פרישה מהתפקיד. את הסיבה לפרישתו תלה ב"סיבות אישיות", וב"עיסוק המפלגתי המוגזם בנושאים אישיים" - רמז ברור להתקפות הבלתי פוסקות כלפיו מצד גורמים שמרניים שונים המזוהים עם המפלגה, בשל היותו הומוסקסואל מוצהר, התומך באופן גלוי בנישואים חד-מיניים.

בהודעתו הקצרה, עם זאת, הקפיד גרנל להודות לרומני עצמו, "על כך שהאמין בי". לאחר מכן מחק מחשבון הטוויטר שלו את 800 הציוצים מתקופת הדוברות הקצרה, והוריד מהאוויר את אתר האינטרנט האישי שלו - ובהם גם כמה ציוצים הומוריסטיים שעסקו בנשים שונות, בהן הגברת הראשונה מישל אובמה - שבעטיים הואשם בשוביניזם.

לקראת הבחירות בארה"ב - עוד כותרות:
אובמה השיק את קמפיין הבחירות - עם הסיסמה "קדימה"
שנה לחיסול בן לאדן - אובמה ממנף את ההישג לקמפיין
הפריימריז הרפובליקניים הוכרעו - ומי יבחר רומני לסגן?

מיטר רומני בעצרת פריימריז בבירת פוארטו ריקו, סן חואן, 16 במרץ 2012. רויטרס
"רצינו שהוא יישאר". רומני/רויטרס

במהלך השבועיים שמילא את התפקיד, ספג גרנל ביקורת מצד גופים שמרניים שונים, הבולט שבהם "ארגון המשפחה האמריקאי", בשל תמיכתו הגלויה בנישואי הומוסקסואלים. בין היתר, אמרו בארגון כי "מינויו של גרנל הוא מסר ברור לקהילת הפרו-משפחה: תתפגרו". בעלי טור שמרנים שונים טענו כי מינויו מזיק לקמפיין של רומני, והיו אף שהציעו לו "לעבור לצד של אובמה".

קריאות "גזען" לרומני במסיבת עיתונאים

במטה הקמפיין של רומני הביעו אכזבה רבה מהפרישה. "חבל שהוא פרש, ממניעיו האישיים", אמר ראש מטה הקמפיין, מאט רודס. "רצינו שהוא יישאר, משום שהוא ניחן בכישורים עילאיים למילוי התפקיד אליו נשכר". קודם למינוי האחרון, שימש גרנל במשך עשור כיועץ תקשורת ואסטרטגיה של המפלגה הרפובליקנית, ואף כיהן תקופה קצרה כדוברו של הנשיא לשעבר ג'ורג' בוש בנושאי ביטחון לאומי ומדיניות חוץ.

ובתוך כך, מבוכה נוספת לרומני, שממשיך להידחק אל הפינה השמרנית: במסיבת עיתונאים אתמול בניו יורק, לצדו של ראש העיר לשעבר, רודי ג'וליאני, ניסה רומני לדבר על יום השנה לחיסולו של אוסמה בן לאדן, אך הופרע שוב ושוב על ידי אישה מהקהל, שקראה לעברו "גזען!". 14 פעמים חזרה על הקריאה, תוך הוספת קללה עסיסית, בעוד רומני הנבוך מגחך לעצמו, ומשיב: "אני לא שומע אותך, תוכלי לחזור על דברייך?". צפו במעמד המוזר:

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully