וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: אישה זכתה בלוטו פעמיים - באותה הגרלה

לא ברור מדוע החליטה וירג'יניה פייק למלא את אותם המספרים בשני הכרטיסים שרכשה - אבל ההימור השתלם: היא "פגעה" בחמישה מששת המספרים - ובמקום מיליון דולר, קיבלה 2 מיליון

כשאנשים ממלאים מספר כרטיסי לוטו, הם לרוב מנסים לגוון את הניחושים, כדי להגדיל את סיכויי הזכייה. נדירים יחסית הם המקרים שבהם אדם בוחר למלא את אותם המספרים פעמיים, תהיה הסיבה אשר תהיה. וירג'יניה פייק, תושבת מדינת וירג'יניה בארצות הברית, נהגה כך השבוע - והצליחה לנחש נכון חמישה מששת המספרים בהגרלה הארצית של הלוטו בארצות הברית. את הפרס, בסך מיליון דולרים, היא קיבלה - פעמיים. "אני בשוק", היא צוטטה בהודעה של רשות ההימורים המקומית, על פי כתבת רשת ABC מאתמול (שני).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אשתמש בכסף לטפל בהוריי החולים ולשלם חובות". וירג'יניה פייק עם הצ'ק, מתוך כתבת ABC/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכל החל בתחילת החודש, כשפייק עצרה בתחנת לוטו בעיירת מגוריה, בריוויל, וקנתה שני כרטיסים. "בחרתי את המספרים על פי תאריך יום הנישואין של הוריי והגיל של כל אחד מהם באותו יום, חלקי השנה שנישאו", היא הסבירה. "אני ממש אוהבת את משחקי הלוטו, ומשתתפת בכל פעם שאני יכולה".

הפרס הגדול באותו שבוע היה 80 מיליון דולרים, וכדי לזכות בו - יש לנחש שישה מספרים. לאחר ההגרלה באותו שבוע, נמסר כי איש לא זכה בפרס הגדול, אולם 14 משתתפים הצליחו לנחש חמישה מספרים, וזכאים לפרס של מיליון דולרים. שניים מהכרטיסים הזוכים היו בווירג'יניה. פייק שמעה על כך בחדשות בזמן שביקרה את אמה, המאושפזת בבית חולים. "ראיתי שיש שני זוכים בווירג'יניה", סיפרה. "הסתכלתי על אמא ואמרתי לה: 'נכון שזה יהיה מצחיק אם אלו שני הכרטיסים שלי?'". מעט מאוחר יותר, כשעברה בתחנת הלוטו, וגילתה שזה בדיוק מה שקרה.

לפי חוקי ההגלה, אם יש שני מנחשים של שישה מספרים, הם מתחלקים בפרס הגדול. אולם בפרסים הקטנים יותר, כל כרטיס זוכה בסכום קבוע, ללא קשר לכמות הזוכים - ולכן קיבלה פייק פרס כפול, בסך שני מיליון דולרים. "כבר היו מקרים בעבר שאנשים מילאו את אותם המספרים פעמיים", הסביר ל-ABC דובר הגרלת הלוטו בווירג'יניה, ג'ון האגרטי, "אבל זהו ללא ספק הפרס הגדול ביותר שהוענק אצלו אי פעם לשני כרטיסים זהים באותה הגרלה".

ביום שישי האחרון הוענק לפייק צ'ק על סך שני מיליון דולרים בטקס שנערך בחניון המשאיות בו קנתה את הכרטיסים. לאחר ניכוי מס, יישארו אצלה 1.4 מיליון דולרים. פרס הסך 20,000 דולרים הוענק לדוכן הלוטו עצמו, על מכירת הכרטיסים הזוכים. "אני כנראה חולמת", סיכמה הזוכה המאושרת. "מה אעשה עם הכסף? הוא ישמש לטיפול בהוריי החולים, ולתשלום כמה חובות".

עוד סיפורי לוטו:
שבוע לאחר שמילא לוטו – גילה שזכה ב-24 מיליון
סב לשמונה זכה ב-13 מיליון שקלים בלוטו
"תרמתי לבית כנסת וזכיתי ב-18 מיליון בלוטו"
נזכר שברשותו טופס לוטו - וזכה ב-11 מיליון
מילא טופס לוטו בפעם הראשונה - וזכה ב-12 מיליון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully