וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחרות סרטוני עצמאות: "לנער אבק מהמילה ציונות"

משרד התרבות והספורט ויוטיוב משיקים תחרות סרטונים וקוראים לאזרחים ליצור סרטונים בנושא ציונות ולהעלותם לאינטרנט. מונה צוות שופטים ויש גם פרסים לא רעים למנצחים

לרגל יום העצמאות ה-64 משרד התרבות והספורט משיק תחרות סרטונים בשיתוף עם אתר האינטרנט יוטיוב. שם התחרות הוא "ציוןU" וישנה קריאה לכל מי שחפץ בכך ליצור סרטון קצר אשר נושא את דגל הציונות. על פי הודעת המשרד, על הסרטונים המשתתפים להיות בנושא ציונות, תוך מתן "ביטוי ויזואלי, אישי ואינטראקטיבי לציונות". וכיאה לכל תחרות יש צוות שופטים מכובד – אברי גלעד, צופית גרנט והפרסומאי גיל סמסונוב, וכן פרס מכובד לזוכה בגובה של 40 אלף שקלים.

"יום העצמאות ה-64 של מדינת ישראל הוא הזדמנות מצוינת לנער את האבק מעל המילה ציונות, שנחשבת אולי ארכאית ומיושנת ולצקת לתוכה תוכן עדכני, תוסס, יצירתי ואינטראקטיבי", אמרה שרת התרבות והספורט לימור לבנת וציינה כי התחרות "מאפשרת לכל אחד ואחת מאתנו לבטא את הציונות מהזווית האישית שלו. אני בטוחה שציונות יכולה גם להצטלם נהדר".

מעשית, כל המעוניינים להשתתף בתחרות צריכים ליצור סרטון ברוח זו ולהעלותו לערוץ ייעודי לצורך התחרות שייפתח ביום העצמאות עצמו וכתובתו https://www.youtube.com/zionu. ומעבר לפרס הראשון יש גם פרסים למי מכם שיגיע למקום השני והשלישי – 30 אלף שקלים ו-25 אלף שקלים בהתאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully