וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלי ששחה ללבנון שוחרר: "מאושרים שהוא בא"

ניר יהב וקובי מנדל

29.3.2012 / 13:36

אחמד ג'מאל דעיף, שנעצר בספטמבר על ידי צבא לבנון לאחר שחצה בשחייה את הגבול, הוחזר לישראל דרך מעבר ראש הנקרה. אמו, שעוד לא פגשה אותו, סיפרה: "נרגשים ושמחים"

אחמד ג'מאל דעיף, ערבי ישראלי שחצה בשחיה ונעצר בלבנון, הוחזר היום (חמישי) לישראל במעבר הגבול בראש הנקרה. דעיף הועבר ברכב של הצלב האדום לאחר שעבר בדיקה רפואית, וכשנכנס לתחום ישראל הועבר לרכב משטרתי ונלקח למשטרת עכו. הוא נחקר על ידי חוקרי היחידה המרכזית של מרחב חוף, שמבקשים לבדוק את סיבות הגעתו ללבנון.

ניהאד, אמו של דעיף, אמרה לוואלה! חדשות כי עד עכשיו טרם אפשרו לה לראות אותו ולהיפגש איתו: "אני מאד כועסת כי לקחו אותו מיד למשטרה בעכו בלי שנתנו לנו לראות אותו ולחבק אותו. אני לא מבינה למה עשו את זה".

האם אמרה כי בכל מקרה המשפחה מתכוונת לפגוש אותו בקרוב. "אנחנו נרגשים ושמחים מאד. אגיד לו 'ברוך הבא', אאחל לו בריאות ואגיד לו להיות חזק. הוא לא עשה כלום הרי ואנחנו מאושרים שהוא בא".

דעיף, בן 32, נעצר בספטמבר האחרון על ידי צבא לבנון לאחר שחצה בשחייה את הגבול והגיע מהחוף בנהריה אל אזור נאקורה. הוא נתפס לבוש חליפת צלילה ונלקח לחקירה על ידי כוחות הביטחון הלבנוניים. אתמול הודיע הצלב האדום למשפחתו על שחרורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully