וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושה לנו פריחה: חוקי הבית שלכם

בבית אחד תשילו את הנעליים מחוץ לדלת, באחר תלויה שקית זבל מצחינה במטבח ובשלישי המזרון מונח על הרצפה. וואלה! מציגה את הדברים המרגיזים, שעושים לכולנו פריחה

חג האביב ועמו הפריחה, מביאים איתם מזג אוויר מתחשב, משב רוח מרענן של תפרחת חדשה, נוף ססגוני שמקשט את הטבע בשלל צבעים וניחוחות מבושמים. עד כאן, ממש פסטורלי. אבל בצד התמונה האידילית הזו, שמגיעה עם ציוצי ציפורים ברקע, יש גם כאלה שפריחה לא באה להם טוב והיא מתקשרת אצלם בעיקר עם הרגלים מגונים, שמומלץ להשאיר מחוץ לבית. לרגל החג - שלושה דברים בלתי נסבלים שעושים לוואלה! בית פריחה משלה והיא הייתה מעדיפה לשרוף אותם לעד יחד עם הפיתות והעוגיות.

"להשאיר נעליים בחוץ בבקשה" - עם כל הכבוד לאנשים ששואפים לשמור על ניקיון השטיח מקיר לקיר שלהם, או כאלה שהשקיעו הון עתק ברכישת אריחי ריצוף באתר שכוח אל אי שם באירופה, אין שום הצדקה ממשית לבקש את בני הבית ואורחיהם להשאיר את הנעליים מחוץ לפתח הכניסה ולהיכנס פנימה יחפים. הבית שלנו אמנם אמור לשמש אותנו כחוף מבטחים והמקום שאליו אנו הכי אוהבים לחזור, אבל בואו נזכור שלא מדובר במקדש בודהיסטי וגם סימנים לסנה בוער שאיננו אוכל לא נראים בסביבה. מה גם שאם מדובר בבניין משותף, העניין הופך למפגע תברואתי ובלתי אסתטי בחדר המדרגות, שלא לדבר על הריח שפולטות הסוליות. אם אתם כל כך מוטרדים מניקיונה של הרצפה, יש שתי אופציות שיוכלו לסייע לכך: אחת היא שטיחון כניסה שעליו אפשר לנגב טוב טוב את הנעליים, או שפשוט תעבירו סמרטוט על הרצפה בכל פעם שזו מתקשטת בכתמי צעדים.

עושה לנו פריחה - כל הכתבות
די לנהוג לאט בנתיב השמאלי בכביש
הזמנו צימר יוקרתי - וזה מה שקיבלנו
מדוע אנחנו צריכים עדיין טופס 17 מקופת החולים?
קונים מחשב חדש? אל תשאלו אותי איזה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נראה מי ישאיר אותה בחוץ בגלל הנעליים/מערכת וואלה!, צילום מסך

שקית במקום פח - בואו נודה על האמת, שקית הזבל של הבית היא הדבר הכי מצחין ולא אסתטי שיכול להיות ולא משנה כמה הבית שלכם מעוצב ומתוקתק. אי לכך ובהתאם לזאת תוכלו להשיג היום בחנויות השונות הצע עצום של פחים, בגדלים, צורות וצבעים שונים להצנעת הג'יפה. למרות כל זאת מאיזו שהיא סיבה לא ברורה יש כאלו שמוותרים על הצנעה זו ותולים במקומה שקית ניילון שמציגה את הזבל לראווה, כאילו היה פריט עיצובי שיש להתהדר בו. אין צורך כמובן לאבד את הדעת ולרכוש פח באלפי שקלים, גם דלי ספונג'ה נורמלי יכול לתת מענה סביר לעניין זה. אבל שקית מטפטפת טיפות מצחינות של שמן עיקש היא לא הדבר הנכון במטבח.

מזרן ללא מיטה - תנו לנו לצאת בידיעה רשמית מעל במה זו למקרה שלמי מכם היה איזה שהוא ספק: כל מי שעבר את גיל 16 (מקסימום 18) איננו רשאי לישון על מזרן המונח ישירות על הרצפה ללא מיטה או כל בסיס אחר. לא רק שאין לזה צורה, יש אפילו עדות מסוימות שמשייכות את השינה המוזרה הזו למנהגי אבלות, לא עלינו. ואם אתם לא חיים בהודו או לחילופין אינכם נצר לשבטים פרימיטיביים באפריקה עשו טובה וגשו לחנות הקרובה לביתכם וקנו לכם מיטה. ואם מתחשק לכם משהו מקורי וזול אז הנה לכם טיפ נחמד – גם משטח של מלגזות יכול להוות בסיס למזרן, עם כמה הברשות של צבע לבן והנה לכם יופי של מיטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully