וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין פייסבוק חדש: "אוהבים את מגרון"

בעקבות פסיקת בג"ץ אתמול החלו להתפרסם כרזות המתכתבות עם גילויי האהבה לעם האירני ועליה כתוב: "לעולם לא נפנה את מגרון". בין המשתתפים בקמפיין: ח"כ מישראל ביתנו

קמפיין פייסבוק חדש יצא לדרך בעקבות פסיקת בג"ץ מאתמול (ראשון) לדחות את ההסדר שגובש בין הממשלה לבין תושבי המאחז הבלתי-חוקי מגרון, וקביעת תאריך יעד לפינוי המאחז – עד ה-1 באוגוסט השנה.

את הקמפיין יזם ישי פלג והוא מבוסס על הכרזה "אירנים - אנחנו אוהבים אתכם", שהפכה ללהיט ברשת הפייסבוק. בתוך שעות הפך הקמפיין ללהיט שזכה לשיתופים רבים, מאות תגובות ולייקים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחת מהראושנות להצטרף לקמפיין הייתה ח"כליה שמטוב (ישראל ביתנו), שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה את התמונה שלה עם הכיתוב "מגרון - לעולם לא נפנה אותך. אנחנו אוהבים אותך". בנוסף היא כתבה הסבר לפיו "אחרי ההחלטה המקוממת החלטתי להצטרף לפרויקט ישי. אם יש כל כך הרבה ישראלים ש"אוהבים את אירן", צריכה להיות כמות משולשת לפחות, שאוהבת את מגרון". בתגובות לתמונה היא הסבירה כי "הצטרפותי לקמפיין היא המינימום שאפשר לעשות בשלב זה בו נלמדת החלטת בג"צ וזאת לאור כהונתי כיו"ר השדולה לגאולת הקרקע לטובת העם היהודי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ח"כ שמטוב. " אם יש כל כך הרבה ישראלים ש"אוהבים את אירן", צריכה להיות כמות משולשת לפחות, שאוהבת את מגרון"/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם תצטרפו לקמפיין?

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully