וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקר מתוח בדרום: רקטת גראד יורטה מעל באר שבע

הרקטה מצטרפת לרקטת קסאם שנורתה הבוקר לעבר המועצה האזורית שדות נגב. בשני המקרים לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. גם מחר לא יתקיימו לימודים בבאר שבע

תושבי הדרום שוב התעוררו לבוקר לא שקט: מערכת "כיפת ברזל" יירטה הבוקר (חמישי) רקטת גראד שנורתה לכיוון באר שבע. אזעקה נשמעה בעיר וביישובים הסמוכים. הרקטה הצטרפה לרקטת קסאם שנפלה מוקדם יותר הבוקר בשטח פתוח במועצה האזורית שדות נגב, שליד נתיבות. במקום לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. אזעקה נשמעה ביישובים הסמוכים. בעקבות המשך הירי, הודיע ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' כי גם מחר לא יתקיימו לימודים בעיר.

המשך הירי לעבר הדרום הוביל רבים מראשי הרשויות באזור להחליט, בניגוד להמלצות פיקוד העורף, שלא לקיים לימודים גם הבוקר. בבאר שבע לא התקיימו הבוקר לימודים בכל מוסדות החינוך מלבד אוניברסיטת בן גוריון, שם התקיימו הלימודים כסדרם. גם ראשי הערים אשדוד, אשקלון, קריית גת וקריית מלאכי החליטו שלא לפתוח הבוקר את הלימודים. בגן יבנה לא למדו, למעט כיתות י"ב שילמדו במרחבים מוגנים, תלמידי החינוך המיוחד למדו מחוץ ליישוב, מעבר לטווח 40 הקילומטרים, וגני המתנ"ס פעלו. במועצה האזורית חוף אשקלון התקיימו הלימודים כסדרם.

נפילת גראד באשדוד, מרץ 2012. רויטרס
גם הבוקר, אין לימודים ברוב ערי הדרום/רויטרס

ראש עיריית באר שבע אמר אמש כי כל זמן שימשך הירי לעבר ישראל, לא יהיו לימודים בבתי הספר: "מדינת ישראל חייבת להגן בנחישות על תושביה ולהבהיר לארגוני הטרור שנחצה קו אדום. הבהרתי באופן חד משמעי: אם יורים טילים - אין לימודים. זוהי הנוסחה".

במקביל, תקף אמש חיל האוויר שתי מטרות ברצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר כי זוהו פגיעות מדויקות באתר שיגור רקטות בצפון הרצועה ובמנהרה התקפית בדרום הרצועה. בשלב זה לא דווח על נפגעים כתוצאה מהתקיפה.

עוד על ההסלמה בדרום
צה"ל שב לתקוף בעזה; "אם ישוגרו רקטות - נגיב"
אתמול: רקטת גראד יורטה מעל באר שבע
הורים בדרום שנעדרו מעבודתם - יקבלו שכר מלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully