וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפצצה בשדה תעופה התברר כתיק עם בלוני חמצן

עצבים מתוחים? תיק של אישה מבוגרת ובתוכו בלוני חמצן עורר מהומה בשדה התעופה בסן פרנסיסקו, ועובדי הביטחון חששו כי מדובר בפצצה. שעתיים לאחר מכן חזר שדה התעופה לשגרה

דרמה בשדה התעופה בסן פרנסיסקו: במהלך סריקת רנטגן שגרתית של המטען, טרם העלייה למטוס, הבחינו עובדי הביטחון בממצא שעורר את חשדם. מסך המחשב הראה כי תיק יד של אישה מבוגרת מכיל בתוכו שני גלילי מתכת עם חוטים המחוברים ביניהם.

"שאלנו אותה מה יש בפנים, אבל היא אמרה לנו שהיא לא יודעת, כי לא היא ארזה את התיק", סיפר דובר שדה התעופה , מייק מק'קרון. "זה כבר הדליק לנו נורה אדומה". מאותו הרגע, מסוף חברת התעופה דלתא איירליינס, בו התרחש האירוע, נחסם על ידי האבטחה, והיחידה לסילוק פצצות נקראה למקום. לאחר בדיקה מקיפה שארכה כשעתיים התברר כי הממצאים החשודים הנם בלוני חמצן אותם נשאה האישה המבוגרת לצורכי בריאותה, לכן הוחלט כי אין מדובר במקרה מסוכן ואפשר לחזור לשגרה. האישה הורשתה להמשיך בדרכה והמסוף נפתח.

"דחפו אותנו כ-100 מטרים אחורה בכל פעם מדלפקי הבידוק של דלתא", סיפר דיוויד סמית שחיכה כדי לעלות לטיסה לוושינגטון. "בעודי מחכה שמתי לב למשאית לסילוק פצצות שחנתה בחוץ", הוסיף.

מי שלא התרגש במיוחד מהאירוע היה בנדיקט קורפוז, דייל תעופה בחברה אחרת, שהיה ביום חופש והגיע במקרה לשדה התעופה כדי לפגוש חבר. "אני לא חושב שזה אירוע יוצא דופן. זה אך נורמלי שהטיסות כאן מתעכבות בגלל הערפל מעל העיר".

לקריאה נוספת:
נארזת לבד? ניסה לברוח מהכלא בתוך מזוודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully