וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועד הרכבת מכחיש: אין כוונה להדיח את גילה אדרעי

20.2.2012 / 19:48

בוועד טוענים שהפרסומים לפיהם מתגבשת יוזמה להדיח את היו"ר, גילה אדרעי, הגיעו מההנהלה כדי למוטט את רוח העובדים. עם זאת, גוברת המחאה: "אדרעי נוקטת טרור נגד מתנגדיה"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: אמיר קוטיגרו)

ועד עובדי רכבת ישראל מכחיש בתוקף את הפרסומים לפיהם בכוונתו להדיח את העומדת בראשו, גילה אדרעי. לדברי הוועד, מדובר בפרסום שקרי, שנועד לפגוע ביוזמת העובדים להשבית את הרכבת, מחאה על העברת 132 קרונות לאחזקה בחברה חיצונית.

"הידיעה על הכוונה להדיח את יו"ר הוועד מופרכת, משוללת כל יסוד ומנותקת מהמציאות", נמסר הערב (שני) מוועד העובדים. "מדובר בניסיון נואש נוסף של ההנהלה לפגוע בעובדים ובוועד העובדים, ובעיקר בעומדת בראשו, בניסיון להכפיש את הוועד ולשבור את העובדים ואת העבודה המאורגנת ברכבת".

היום התפרסם כי ועד העובדים מתכוון להתכנס מחר לישיבה בה יוחלט כי אדרעי, יו"ר הוועד, תודח מתפקידה, ובוועד אומרים כי כלל לא נקבעה למחר ישיבה של מועצת העובדים.

נמשך הדיון בבקשה להשבית את פעילות הרכבת. שי מכלוף
הפקידה במחלקת הדלקים, שהפכה לאישה החזקה ברכבת, תודח? אדרעי/שי מכלוף

למרות שבוועד טוענים כי אין כוונה כרגע להדיח את אדרעי מתפקידה, יש בו גורמים שטוענים שהתנהלותה התקשורתית של אדרעי גרמה נזק רב לתדמיתם של העובדים. במהלך הדיונים האחרונים שניהל הוועד מול משרד האוצר בבית הדין לעבודה, אדרעי הפגינה זלזול בשופטים וצעקה באולם הדיונים. באחד המקרים, בזמן שעובדי הרכבת שבתו, איחרה אדרעי בשעתיים לפתיחת הדיון בבית הדין בתל אביב, ואמרה בציניות: "אני גרה בחיפה, ולא הייתה רכבת".

בוועד העובדים יש גם מי שמתנגד ליוזמות השביתה שמובילה אדרעי, ועובדים רבים ביקשו לשוב לעבודה, אך לטענתם מקורביה של אדרעי איימו עליהם לחזור בהם מכוונתם, וליישר קו עם עמדת הנהלת הוועד. כמו כן, נגד אדרעי הועלו טענות כי היא מנהלת את הוועד בצורה לא יעילה, מבזבזת את כספיו ונוקטת "שלטון טרור" נגד עובדים שלא נאמנים למטרותיה. חלק מהעובדים אף אמרו כי קיים "גוש מאפיה", שאוכף את הוראותיה של אדרעי, ונוקט באלימות במידת הצורך.

עוד על האישה החזקה של הרכבת
נקנסה ב-10,000 שקלים כי הפרה צו בית משפט
התפרעה וצעקה בזמן הדיון - וסולקה מבית הדין
פרשנות: אדרעי רוצה להזיז את הרכבת לאחור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully