וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: שיפור במצב הפצועה הישראלית; "רוצה להישאר"

טל שלו

15.2.2012 / 19:12

מבדיקה שנערכה לטל קורן-יהושע, הוסר חשש לפגיעה בעמוד השדרה שלה. ומחר היא צפויה להשתחרר ממחלקת הטיפול הנמרץ, לקראת הכנה לשובה לארץ. אחיה: "היא עקשנית, אשת ברזל"

מצבה של הישראלית שנפצעה בפיגוע בהודו בתחילת השבוע ממשיך להשתפר, והיא צפויה לעבור מחר (חמישי) למחלקת ההתאוששות. טל קורן-יהושע, רעייתו של נציג משרד הביטחון בניו דלהי, נפצעה כשמטען חבלה הוצמד למכוניתה, ואושפזה בבית חולים פרטי. אחיה סיפר אנשי מחלקת הטיפול הנמרץ צפוי להמליץ על שחרורה מאשפוז, אחרי שבדיקת טומוגרפיה ממוחשבת (CT) העלתה כי עמוד השדרה של אחותו לא נפגע בפיצוץ. "הרופאים אמרו שמצבה בהחלט משביע רצון. היום היא כבר הזיזה את הרגליים", סיפר האח, עידו קורן, בשיחה עם וואלה! חדשות.

מביתם בכפר חיים שבשרון, ממשיכים בני המשפחה לעקוב אחר הטיפול בטל, ולהתעדכן באופן שוטף בהתפתחויות במצבה הרפואי מול בעלה, אלון קורן. לדברי האח, עידו, קרובי המשפחה עדיין לא שוחחו עם טל, אבל בעלה סיפר להם כי היא מודעת לגמרי לכל המתרחש סביבה ושומרת על אופטימיות רבה. "היא עקשנית מאוד, כמו אשת הברזל", סיפר האח. "היא מדגישה שיש לה עוד כוח, ושהיא רוצה לסיים את תקופת השירות של המשפחה בהודו". במשפחה מקווים שבימים הקרובים אף ניתן יהיה לקבל אישור רפואי להטיס את טל לישראל, כדי להמשיך לטפל בה בארץ.

פיצוץ מכונית בדלהי, ישראלית נפגעה, פברואר 2012. AP
החוקרים ממשיכים במצוד אחר החשוד בהצמדת המטען למכוניתה של קורן-יהושע/AP

מוקדם יותר היום, הודיעה משטרת הודו על פריצת דרך בחקירת הפיגוע שבו נפצעה טל קורן-יהושע בבירה ניו דלהי. חמישה חשודים עוכבו לחקירה, ואופנוע אדום נמצא נטוש בדרום העיר. עדיין לא ברור אם מדובר באותו כלי רכב ששימש את המחבל להצמיד את המטען למכוניתה של קורן-יהושע, שהייתה בדרכה מבית הספר של ילדיה בבירה ההודית. לפי דיווחים בתקשורת המקומית, מצלמות אבטחה בשוק המשמש למפגש של בעלי זהויות זרות תיעדו את חמשת החשודים, כשהם נעים בצורה מסתורית סביב כלי הרכב של השגרירות הישראלית. המשטרה, ככל הנראה, זיהתה את פני של המחבל שככל הנראה חיבר את הפצצה המגנטית אל המכונית.

במקביל, בודקים שירותי המודיעין של הודו אפשרות לפיה אזרח לבנוני השתתף בתכנון הפיגוע. רשת החדשות ZEENEWS דיווחה כי החוקרים בודקים אם סטודנטים לבנונים המתגוררים בניו דלהי היו בעלי קשר כלשהו לחיזבאללה. לפי הדיווח, החוקרים מנסים לוודא את מידע, שקיבלו לכאורה מישראל, על אודות 50 חשודים ממוצא אירני ולבנוני.

הפיגוע בניו דלהי - עוד כותרות
חמישה חשודים עוכבו לחקירה, אופנוע חשוד הוחרם
סוכני מוסד באו לניו דלהי ומשתתפים בחקירת הפיגוע
הפיגוע בהודו - במקביל למתקפה על שגרירות בגאורגיה
והתקדמות גם בחקירה בבנגקוק: חשוד נעצר במלזיה

לפנייה לכתבת: טל שלו tal_sh@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully