וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת ההטרדות: נתן אשל ייחקר מחר בנציבות המדינה

גלעד גרוסמן

6.2.2012 / 17:27

ראש לשכת ראש הממשלה זומן לחקירה יום לאחר שהאריך את חופשתו מהעבודה בעשרה ימים נוספים. היועץ המשפטי לממשלה קיים דיון על התקדמות החקירה והצעדים הבאים שיינקטו בנושא

ראש לשכת ראש הממשלה, נתן אשל, ייחקר מחר (שלישי) באגף החקירות בנציבות המדינה, בעקבות החשדות שהטריד לכאורה את עובדת הלשכה ר'. במקביל, ערך היום היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, דיון עם הגורמים הרלוונטיים, בו עודכן על התקדמות החקירה ודן בצעדים הבאים שיינקטו. לפני כשבוע החליט וינשטיין שלא להורות למשטרה לפתוח בחקירה פלילית נגד אשל.

פרשת נתן אשל - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות
נתן אשל האריך את חופשתו; צפוי להיחקר השבוע
האם נתניהו לא יודע לבחור את האנשים הנכונים?
נתניהו על פרשת אשל: נמתין בסבלנות לסוף הבדיקה
וינשטיין החליט: לא תיפתח חקירה פלילית נגד אשל
פרשת אשל: "ר' מסרבת להעיד, וממשיכה להגיע לעבודה"
נציב שירות המדינה ימודר מחקירת נתן אשל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המעורבים בפרשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זימונו של אשל לחקירה הגיע יום לאחר שהאריך את חופשתו מהעבודה בעשרה ימים נוספים. אשל אמר למקורביו בימים האחרונים כי הוא מברך על קיום החקירה וכי הוא מעוניין להתייצב ולמסור את גרסתו על מנת שהאמת תיחשף. הוא המשיך להכחיש את הטענות לפיהן הטריד את ר' והאשים את בכירי הלשכה שהעבירו את המידע על המעשים שביצע לכאורה - מזכיר הממשלה, צבי האוזר, ראש אגף ההסברה, יועז הנדל, וככל הנראה גם המזכיר הצבאי, אלוף יוחנן לוקר - בכך שפעלו ממניעים אינטרסנטיים.

ר' שבה אתמול לעבודתה בלשכה, והיא מתמידה בסירובה להעיד בנציבות שירות המדינה, על אף שלנציבות יש סמכות לכפות עליה להעיד. טרם ברור אם בסופו של דבר היא אכן תידרש לעשות זאת.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לראשונה לפרשה ביום רביעי האחרון, באומרו כי "אני גזרתי על עצמי בנושא של הבדיקה שמתרחשת בלשכתי כלל פשוט: נמתין בסבלנות עד סיום הבדיקה. אני לא מתכוון להתייחס מעבר לכך, פשוט להמתין בסבלנות, זה הדבר הנכון לעשות בעת הזו".

לפניות לכתב - gilad_g@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully