וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: בידינו "אקדח מעשן" נגד אב התאומים

5.2.2012 / 13:38

לטענת חוקרי המשטרה, אתמול הושגה ראיה חדשה הקושרת לכאורה את האב למעשי ההתעללות בשני הפעוטות התאומים. מעצר האב הוארך בארבעה ימים ואילו האם תישאר במעצר עד מחר

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

המשטרה טענה היום (ראשון) בדיון הארכת מעצרו של האב החשוד יחד עם בת זוגו בהתעללות בילדיהם התאומים ובהריגת הבן כי בידיה "ראיה חדשה" הקושרת לכאורה את האב למעשים המיוחסים להורים. לטענת חוקרי המשטרה, הראיה היא בגדר "אקדח מעשן" הקושרת את האב למעשים המיוחסים לו ולבת זוגו. פרקליטם של בני הזוג, עורך הדין ציון אמיר טען כי החקירה מיצתה את עצמה וביקש לשחררם למעצר בית. חוקר המשטרה השיב לו כי המשטרה סבורה שיש להאריך את המעצר שכן ההורים חשודים כי תיאמו גרסאות עוד בבית החולים.

השופט אביחי דורון אמר כי הביטוי "אקדח מעשן" מתאים להגדרת הראיה החדשה. "יש בה כדי לחזק באופן לא מבוטל את החשדות כנגד החשוד ובמידה פחותה אך קיימת גם כנגד האם". הוא הוסיף כי "אם בדיון הקודם קבעתי שמאזן הראיות נוטה מעט יותר נגד החשוד, הריש ניתן להוציא את המילה 'מעט'". בסוף הדיון הוא החליט להאריך את מעצר האב בארבעה ימים נוספים, ואילו מעצר האם הוארך עד מחר.

השופט דורון התייחס גם להדלפות ממצאי החקירה לאמצעי התקשורת ואמר כי "לא אסיים החלטה זו מבלי להביע מורת רוח קשה נוכח תלייתם של עמודים מחקירת החשודים בחלון הראווה של התקשורת. תוצאות חקירת החשודה הגיעו לידיעת התקשורת באופן כמעט מקביל לזמן סיום אותה חקירה".

עורך הדין אמיר, אמר בדיון כי המשטרה איימה על ההורים כי ילדתם תילקח מהם לצמיתות אם לא ישתפו פעולה בחקירה ויודו בחשדות המיוחסים להם. חוקר המשטרה השיב לו כי להערכתו מדובר באי-הבנה וכי למעשה מה שנאמר להם הוא שאם לא ישתפו פעולה עם החוקרים לגבי מה אירע לילדים, אלו לא יוחזרו אליהם מטעמי הגנה על הילדים.

המשטרה: האם לא דיברה אמת בפוליגרף

אמש נעצרה האם להמשך חקירה במשרדי מרחב דן של מחוז תל אביב, זאת, לאחר ששוחררה לפני מספר ימים למעצר בית. ככל הנראה, נעצרה האם פעם נוספת בעקבות פרטים חדשים שהתגלו בחקירת האב. כמו כן, גם סבתם של התאומים נחקרה. בתוך כך, חל שיפור במצבה של הבת.

ביום רביעי נודע כי אמם של התאומים עברה בדיקת פוליגרף, ובחלק מהשאלות הנוגעות לפרשה נמצאה לא דוברת אמת. בדיקת הפוליגרף נערכה, לאחר שנתיחה לאחר המוות שבוצעה בגופת התינוק העלתה מספר שברים בגולגולת. לטענת המשטרה, השברים הטריים הם תוצאה של חבלה ולא נגרמו מחיסון, כשלים גנטיים או מחלה כפי שטענו ההורים להגנתם.

כמו כן, תוצאות הנתיחה מחזקות את החשדות שההורים התעללו בילדיהם. עם זאת, נציג המשטרה הודתה בשלבים מוקדמים יותר של החקירה כי אין עדיין שום ראייה חיצונית הקושרת את החשוד לחשדות, כמו אדם נוסף שהיה עד לכאורה למעשים.

(עדכון ראשון - 13:17)

פרשת התאומים - כותרות אחרונות:
התפתחות בחקירה: אם התאומים נעצרה פעם נוספת
אם התאומים עברה פוליגרף - נמצאה לא דוברת אמת
המשטרה: נמצאו שברים בגולגולת הפעוט, לא ממחלה

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully