וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפואה גינאה החדשה: חשש לחיי 100 מנוסעי המעבורת

כשבועיים לאחר אסון טביעת ה"קוסטה קונקורדיה" באיטליה, התרחש אסון ימי נוסף מול חופי פפואה גינאה החדשה. אחד מהנעדרים עדכן בפייסבוק בעת הטביעה: "הרגע הגרוע בחיי"

ממדי אסון המעבורת שטבעה אתמול מול חופי פפואה גינאה החדשה ממשיכים להתבהר. כוחות הסיוע פרסמו היום (שישי) כי קיים חשש כבד לחייהם של 100 מהנוסעים שהיו על האנייה, כש-246 ניצולים כבר חולצו. ניצולי המעבורת הועברו בשעות הבוקר המוקדמות לעיירה לאה, השוכנת לחוף האוקיינוס.

כוחות החילוץ, בשילוב מטוסים ומסוקים אוסטרליים, ממשיכים לסייע באיתור ניצולים, אך האחראי על ההצלה מטעם אוסטרליה הזהיר כי "הרוחות החזקות גורמות לגלים גבוהים, מה שהופך את מלאכת החילוץ לקשה". עם זאת הוא ציין כי "טמפרטורת הים חמה יחסית, וזה הופך את ההישרדות במי הים לאפשרית".

פיליפ בטרי, אחד מהנוסעים שהיה על סיפון המעבורת שטבעה וטרם אותר, עדכן את דף הפייסבוק שלו לפני הטביעה וכתב: "בלב ים, על סיפון המעבורת לאחר תקופה קשה". מאוחר יותר הוא כתב כי הוא "חווה את הרגע הגרוע ביותר בחיים", ולא הוסיף לעדכן.

מנכ"ל חברת הספנות, פיטר שארפ, אמר כי החברה "המומה וכואבת ממה שקרה". הוא דיווח כי על משרד החברה בעיר הבירה קימבה הושלכו אבנים על ידי קרובי משפחה של נוסעים שהיו על המעבורת. "אני שולח את תנחומי למשפחות הנפגעים".

עוד בנושא:
קפטן הקונקורדיה: ההנהלה לחצה עליי להתקרב לחוף
הטביעה באיטליה: זוג חולץ, קשר עם עוד ניצול
עוד אסון ימי: 38 מהגרים מהאיטי טבעו מול קובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully