וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: התעלל מינית באחותו מגיל 6 - והאם חיפתה

גלעד גרוסמן

2.2.2012 / 13:27

צעיר מאחת הערים בשומרון מואשם כי אנס והכה את אחותו, ועשה בה מעשי סדום מאז שהיו בני שבע ושש. האם איימה על הבת: אם תספרי, כולנו ניפגע. גם האב המנוח - ידע ושתק

כתב אישום שהוגש הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה חושף שורה ארוכה של מעשי התעללות מינית במשפחה באזור השומרון, תוך ידיעת ההורים, שהעדיפו להעלים עין ולאיים על הבת, שמא תספר על כך למישהו. הפרשה, שתחילתה בשנת 2001, נחשפה רק לפני כשלושה שבועות, עת התפתח ריב אלים בין האם לבת, במהלכו היכה האח את הבת והאם סילקה אותה מהבית. האם, המואשמת שאיימה על בתה לא לחשוף את המעשים, כבר הסתבכה בעבר עם החוק: היא הורשעה בניסיון כושל לשכור מתנקש שירצח את בעלה. האב, שמת ממחלה לפני שנתיים, מתואר כמי שחיפה גם הוא על מעשי הבן.

אחד מילדי המשפחה, כיום בן 18, מואשם כי התעלל מינית באחותו הקטנה במשך שנתיים וחצי, כשהיה בן 12 והיא בת 11. מעשי ההתעללות מיוחסים לו כבר מגיל שבע, אך לא ניתן לייחס לו אשמה מגיל זה. אמו נאשמת בשידול לתקיפה, באיומים, בתקיפה ובהפרת חובת דיווח, משום שאסרה על הבת לספר על מעשיו של האח. המשטרה מבקשת לעצור את האם ובנה עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

על פי כתב האישום, האח נהג לאנוס את אחותו במיטתה ולעשות בה מעשי סדום, תוך שהוא מאיים עליה שאם תצעק, הוא "יקרא לה זונה" ויאשים אותה בשימוש באלכוהול ובעישון סיגריות. כמו כן, הוא מואשם כי אנס את אחותו בבית סבתם כמה פעמים, וגם אנס אותה בטיול משפחתי בחו"ל. לפני שלוש שנים, לטענת הפרקליטות, האח דרש מאחותו לבצע בו מעשה מיני, וכשבכתה וסירבה, הוא איים לחתוך את גרונה בסכין שהצמיד אליו.

האב זומן לפגישה עם יועצות ביה"ס - ואיים להתאבד

כתב האישום מתאר כיצד האח היכה את אחותו בפניה כמה פעמים, בעוד שהאב והאם צופים במתרחש ואינם מתערבים. בשנת 2008 אזרה האחות אומץ וסיפרה להוריה על המעשים, אך האם הזהירה אותה כי איש לא יאמין לה וכי היא עלולה גם לסבך את המשפחה אם תחשוף את המעשים.

לפני כשנתיים, כשהייתה שיכורה, סיפרה הבת לידידתה על ההתעללות המינית שעברה, ולאחר מכן התקיימה פגישה בין יועצות בית הספר בו היא לומדת לבין ההורים. שם, איים האב להתאבד אם הבת תתלונן במשטרה, והבת סיפרה כי הוריה "טיפלו בעניין", וכי אם תוגש תלונה במשטרה היא תכחיש את הדברים. בהמשך, אמרה האם לבת שאם תספר - אחיה עלול לרצוח אותה. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם של השניים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

אונס במשפחה - כותרות נוספות
אישום: אנס את אשתו ותקף מינית את ילדיו
אישום: תקף את בתו בזמן שאושפזה בבי"ח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully