וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: תומך אסד ומתנגד המשטר מתקוטטים בשידור חי

ניר יהב

1.2.2012 / 11:06

העימות הטלוויזיוני הזה יצא משליטה: בתוכנית באל ג'זירה הפגישו בין תומך אסד לבין עיתונאי מהאופוזיציה. כשהרוחות התלהטו קם תומך המשטר מכסאו והחל לחבוט בעיתונאי ההמום

עימות טלוויזיוני בשידור חי בין תומך במשטר הסורי לבין מתנגד המשטר הוביל לתגרת ידיים: העימות נערך בתכנית הפופולרית "הכיוון ההפוך" שבתחנת "אל-ג'זירה" בין מתנגד המשטר, העיתונאי ד"ר מוחי א-דין לאד'קאני (המזוקן שיושב משמאל – נ.י), לבין תומך המשטר, ג'וזף אבו פאדל. כשהרוחות התלהטו במהלך הדיון הסוער, קם אבו פאדל ממקומו, ניגש ללאד'קאני המבוהל והחל לחבוט בו. המנחה הנבוך ניסה להפריד בין השניים ללא הצלחה יתרה.

האקשן מתחיל ב-0:40

יממה לאחר העימות, שמכה גלים ברשת האינטרנט, טוען לאד'קאני כי אבו פאדל איים להרוג אותו. "אבו פאדל צעק לעברי פעמיים: אני רוצה להרוג אותך, אני רוצה להרוג אותך. לאחר מכן הוא שלח את ידו לכיס שלו ואז החל לגדף אותי. אני, מנגד, לא ניבלתי את הפה ולא גידפתי אותו כדי לא לרדת לרמה שלו". לאד'קאני לא ידע בוודאות אם אבו פאדל החזיק בכיסו אקדח אך ציין כי ראה בכיס "דבר מה".

כשקם אבו פאדל לעברו של לאד'קאני, נראה האחרון כשהוא תופס מחשב נייד מתוך כוונה להגן על עצמו. "ברגע שראיתי כמה אבו פאדל זועם, חשבתי להכותו באמצעות מחשב נייד שהיה על השולחן, אולם המוסר שלי גבר על הזעם שלי והסתפקתי בלהזהיר את אבו פאדל שאכה אותו. הוא רק המשיך להכות ולקלל". בסרטון הווידאו נראה אבו פאדל צועק מספר פעמים לעברו של לאד'קאני: "שב ושתוק". לאד'קאני לא נשאר חייב ומשיב לו "שב". לאחר מכן מתחיל אבו פאדל להכות את לאד'קאני ואחד מהם נשמע כשהוא מקלל את השני.

מקרה דומה שאירע בטלוויזיה הלבנונית לפני כחודשיים וחצי

לאד'קאני סיפר מה אירע מאחורי הקלעים לאחר שהשידור הופסק: "אבו פאדל המשיך לקלל אותי בתוך האולפן שבעיר דוחא בקטאר. המנחה, פיסל קאסם, ניסה להפריד בינינו אך לא הצליח. לאחר מכן הגיע צלם קטארי לעברנו וניסה גם כן להפריד. הוא הצליח להפריד בינינו ונפל על הרצפה. כך נגמר העימות בינינו". לאד'קאני סיפר כי שמע בבוקר כי אבו פאדל נעצר על ידי משטרת קטאר, "אך איני יכול לאשר בוודאות שהוא אכן נעצר". מקרה דומה אירע בתוכנית אולפן בטלוויזיה הלבנונית לפני כחודשיים וחצי, אז שפך אחד המשתתפים בתכנית כוס מים על ראש המנחה ומשתתף אחר הרים כסא - ואז עבר הערוץ לשדר פרסומות.

עוד על סוריה:
רוסיה: אין סיכוי שתאושר ההחלטה על סוריה באו"ם
חמינאי: "מתנגדים להתערבות של ארה"ב בסוריה"
דיווח: מועצת הביטחון תקרא להחליף את אסד בסגנו
עדי ראייה: אסד הניס את המורדים מפרברי דמשק

לפניות לכתב: nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully