וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושה בושות לאבא: הבת של צ'אווס עם חופן דולרים

ניתן רק לתהות מה הייתה ההבעה על פניו של נשיא ונצואלה הסוציאליסט הוגו צ'אווס, שחוקק חוקים המגבילים רכש מטבע זר, כשגילה את התמונה שהעלתה בתו רוסינס בת ה-14 לאינסטגרם

גם זה מרד נעורים: רוסינס צ'אווס בת ה-14, בתו של נשיא ונצואלה, הוגו צ'אווס, ממשיכה להעלות לאפליקציית שיתוף התמונות "אינסטגרם" צילומים שלא עוזרים, בלשון המעטה, לתדמית המהפכנית של המשפחה. אחרי שלפני כשנה הצליחה לעצבן רבים כשפרסמה תמונה שלה עם הזמר ואליל הנערות ג'סטין ביבר, שהגיע להופעה בקראקס, חוללה בשבוע שעבר הנערה המתבגרת סערה של ממש במדינה, כשפרסמה תמונה של עצמה מחזיקה בחופן שטרות של דולרים - לא דבר קל להשגה במדינה בה החוקים הסוציאליסטיים, שחוקקה ממשלתו של אביה, מגבילים מאוד את האפשרות להשיג מטבע זר.

עיתון ספרדי: צ'אווס עוד חולה, נותרו לו חודשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא עוזרת לתדמית המהפכנית של המשפחה. רוסינס צ'אווס מככבת באינסטגרם/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא חלף זמן רב מרגע פרסום התמונה, והרשתות החברתיות בוונצואלה התמלאו בהודעות זועמות, רבות מהן מצד אנשים שהתלוננו על כך שהחוקים הדרקוניים מונעים מהם להחליף בוליברים (המטבע המקומי) ומאלצים אותם לפנות לשוק השחור, ואילו בתו של הנשיא, כך נראה, לא ממש נתקלת בבעיה כזו.

אחרים מיהרו להפנות את תשומת הלב לאירוניה העולה מהניגוד הבולט בין הנערה המפונקת שמאחורי השטרות לרטוריקה המתלהמת של אביה נגד הקפיטליזם ותרבות הצריכה של המערב. גולשים רבים עיבדו את התמונה המקורית בדרכים יצירתיות, או העלו תמונות של עצמם מתחבאים מאחורי מוצרים שונים - ממוצרי צריכה בסיסיים כגון שמן וסוכר ועד כרטיסי הגרלת לוטו.

אחראית לשינוי הכיוון של הסוס

מנגד, היו גם כאלו שהגנו על רוסינס, והזכירו כי מדובר בסופו של דבר בשטרות של דולר אחד או חמישה דולרים בלבד, והסכום כולו כנראה אינו גדול במיוחד. אמה של רוסינס, מאריסבל, עיתונאית שהתגרשה מצ'אבס ב-2003, צייצה בטוויטר: "אמרתי לה שהטעות שלה לא הייתה לצלם את התמונה, אלא רק לפרסם אותה במקום בו יש אנשים בורים שלא מכבדים את האחר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
נשיא ונצואלה הוגו צ'אווס בטקס השבעת שר הגנה חדש, קראקס, 17 בינואר 2012. רויטרס
רטוריקה מתלהמת, בת מפונקת. הוגו צ'אווס/רויטרס

רוסינס צ'אבס עלתה לכותרות לראשונה בשנת 2006, כשהייתה בת שמונה בלבד, כשאביה החליט לערוך תיקון קל בדגל ובסמל המדינה, וזקף זאת לזכות עצה שקיבל מבתו הקטנה. מהות השינוי: דמות הסוס הפונה שמאלה הוחלפה בכזו הפונה ימינה. הפרלמנט אישר את השינוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully