וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבע מותו של התאום; ההורים חשודים בהריגה

29.1.2012 / 11:32

ביום חמישי קבעה ועדה את מותו המוחי של התינוק שאושפז לצד אחותו התאומה בביה"ח ספרא, והיום הוא נותק ממכונות ההחייאה. הוחמרו החשדות נגד ההורים לכדי סעיף הריגה

בבית החולים ספרא בתל השומר נקבע הבוקר (ראשון) מותו של התינוק, בן ארבעה חודשים, שהוריו חשודים כי טלטלו אותו וגרמו לו חבלות קשות. החוקרים נפגשו עם ההורים כדי לבשר להם על מותו. מקורות המעורים בחקירה מסרו כי לאור ההתפתחויות האחרונות, סעיף החשדות נגד ההורים יוחמר לסעיף של הריגה ולא התעללות וחבלה כפי שהיה עד היום.

התינוק אושפז לפני כמה שבועות לצד אחותו התאומה, והוריו נתונים במעצר בחשד להתעללות. ביום חמישי קבעה ועדה רפואית כי הוא מת מוות מוחי. מצבה של אחותו עדיין מוגדר טוב. מבית החולים נמסר כי "מותו של התינוק נקבע כבר ביום חמישי שעבר וההורים, הובאו על מנת להיפרד ממנו. הבוקר נדם לבו. בתיאום עם משטרת ישראל, הגופה מועברת למכון לרפואה משפטית באבו כביר".

הארכת מעצר להורי התאומים החשודים בטלטול. דרור עינב
האם החשודה כי התעללה בשני ילדיה, בדיון בבית המשפט/דרור עינב

המשטרה טרם מצאה מי מההורים, לכאורה, פגע בתינוקות

עו"ד ציון אמיר, המייצג את ההורים, אמר בריאיון לקול ישראל כי המשטרה מבקשת לערוך נתיחה לגופה, כדי להשלים את הבדיקות הרפואיות. "לפי שעה, אפשר ללמוד שאין למשטרה חשש מבוסס נגד ההורים. הם חשודים, כי זאת הגדרה הפורמלית. אין ראיה לפגיעה של ההורים".

ביום חמישי הובאו שני ההורים לבית החולים מתא המעצר, והתמוטטו אחרי שקיבלו ממנהל בית החולים את הבשורה על מותו המוחי. האב התלונן על כאבים בחזה ופונה, תחת ליווי משטרתי, לקבלת טיפול בבית החולים איכילוב בתל אביב. האם התמוטטה והועברה לבית החולים שיבא. בשעות הלילה הוחזרו ההורים למעצר, שהוארך עד מחר.

זולת הראיות הפתולוגיות, המשטרה טרם הצליחה למצוא ראיות שיצביעו על מעורבותם של בני הזוג בהתעללות או אף לקבוע מי משניהם פגע, לכאורה, בתאומים. ההורים הביעו נכונות לעבור בדיקת פוליגרף, אולם עד עתה לא בוצעה בדיקה כזו. במשטרה טרם הסירו את החשד מעל הסבתא, אמה של האם, שטיפלה בתאומים וסייעה להורים - שהתגוררו בביתה בחודשים הראשונים לחיי ילדיהם. היא לא הגיעה לבית החולים לראות את הנכדים, מאחר שהמשטרה אסרה עליה להתקרב אליה במסגרת תנאי השחרור שלה ממעצר בתנאים מגבילים.

פרשת ההתעללות בתאומים - עוד כותרות
המשטרה לא קבעה מי מההורים חשוד בטלטול
ועדה רפואית קבעה את מותו המוחי של הבן
הסבתא שוחררה לביתה - אך תורחק מהנכדים
קרובי משפחה: המעצר מיותר, האמת תתבהר

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully