וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: שלטונות סוריה עצרו את בתו של חאלד משעל

ניר יהב

21.1.2012 / 22:01

מחיר המתיחות בין חמאס למשטר אסד: אתר ערבי דיווח כי פאטמה משעל נעצרה בחשד לשחיתות. עוד דווח כי גם עובדות בביתו של חאלד משעל נעצרו בחשד לריגול למען המוסד

האם השלטונות הסורים נוקמים בראש הלשכה המדינית של חמאס, חאלד משעל, בעקבות החלטת הנהגת הארגון בסוריה לעזוב את דמשק? אתר החדשות הערבי "אילאף" דיווח היום (שבת) כי המשטר הסורי עצר בשבוע שעבר את פאטמה משעל, בתו של משעל, ואת בעלה. לפי הדיווח, פאטמה נעצרה בשל חשד לעבירות שחיתות חמורות. "העבירות קשורות לנכסים רבים שמחזיקה פאטמה בדמשק", נמסר.

לפי הדיווח, המשטר הסורי אף עצר לפני זמן מה שתי עובדות בביתו של חאלד משעל בטענה שהן מרגלות למען המוסד. גורמים דיפלומטיים אמרו לאתר כי המעצרים הללו שבוצעו על ידי כוחות הביטחון הסורים נועדו להצר את צעדיו של משעל בשל המתיחות הקשה השוררת בין חמאס לסוריה, על רקע החלטת ההנהגה הסורית לנטוש את דמשק.

ארגון חמאס הכחיש בתוקף את הדיווחים לפיהם בתו של משעל נעצרה. בהודעה שפרסם, מסר חמאס כי הדיווחים הללו "חסרי שחר" ומהווים "ניסיון ברור לפגוע בחמאס ובמנהיגיו". לטענת חמאס, מדובר בדיווח "מפוברק ושקרי, חסר כל קשר למציאות". חמאס קרא לכלי התקשורת לבדוק את האמינות של הסיפורים שהם מפרסמים ולא לפרסם שקרים.

עוד בנושא:

בסוף החודש שעבר: חמאס רמז שעל אסד לפרוש מתפקידו
הדיווח על החלטת חמאס: עוזבים את סוריה
ובין לבין: משעל הודיע כי לא יתמודד על הנהגת חמאס

לפיות לכתב:nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully