וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ננזפה שוטרת שסטרה לרוצח משפחת פוגל מאיתמר

יהושע בריינר

19.1.2012 / 21:22

שוטרת שחקרה את רצח משפחת פוגל באיתמר וסיירה בזירת הטבח סטרה בפניו של אמג'ד עוואד באחד ממסדרונות תחנת המשטרה לאחר שלטענתה הזדעזעה מהמראות. המשטרה: "טופלה משמעתית"

חוקרת משטרה בכירה במשטרת מרחב שומרון סטרה לאחד מרוצחי בני משפחת פוגל כאשר שהה בתחנה במסגרת חקירות הרצח והושעתה בעקבות המעשה, כך נודע הערב (חמישי). החוקרת, בדרגת רב-סמל בכירה, הייתה אחת החוקרות שהגיעה אל זירת הרצח בהתנחלות איתמר במרץ בשנה שעברה. מספר שבועות לאחר מכן, ראתה החוקרת במסדרון תחנת המשטרה בשומרון את אחד הרוצחים, אמג'ד עוואד. בעת שחלף על פניה כשהוא מחייך סטרה לו החוקרת בחוזקה על לחיו.

זמן קצר לאחר מכן דרש עוואד שהחוקרת תתנצל בפניו, ולאור דרישתו הדבר אכן נעשה. הערב פורסם בחדשות ערוץ 2 כי בעקבות המקרה נפתח נגד השוטרת הליך משמעתי במשטרה, וכי לפני כשבועיים הוחלט לנזוף בה. השוטרת אמרה להגנתה כי לאור המחזות הקשים להם הייתה עדה בליל הרצח, לא התאפקה כאשר ראתה את רוצח בני המשפחה ושגתה כאשר סטרה לו.

השבוע גזר בית המשפט הצבאי בסאלם חמישה מאסרי עולם על עוואד, אחד משני המורשעים בטבח משפחת פוגל באיתמר בחודש מרץ 2011, אחרי שהורשע בסוף חודש נובמבר גם בשימוש בנשק ובפעילות חבלנית עוינת. עוואד, תושב הכפר עוורתא בן 19, הודה בבית הדין הצבאי בחמישה מעשי רצח. על שותפו למעשה, חכים עוואד, נגזרו חמישה מאסרי עולם ועשר שנות מאסר נוספות.

ממשטרת מחוז ש"י נמסר בתגובה כי "על אף שמדובר במעשים בלתי אנושיים המיוחסים לנאשם, והמראות הקשים במיוחד אליהם נחשפה השוטרת - אופן התנהלותה אינה עולה בקנה אחד עם ערכי הארגון על פיהם אנו פועלים. על כן לצד זה שהביעה חרטה, היא טופלה במישור המשמעתי".

עוד באותו נושא

רוצח משפחת פוגל באיתמר נידון לחמישה מאסרי עולם
נמנע פיגוע בבית הדין שאליו הובא רוצח משפחת פוגל
אדם נוסף הורשע ברצח בני משפחת פוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully