וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיזה מועמד רפובליקני לנשיאות תומכות הזונות?

במסגרת תמיכתו בצמצום הרגולציה, הביע חבר הקונגרס רון פול לא פעם התנגדות לחקיקה המגבילה זנות. בבורדל אחד בנבאדה החליטו שזו סיבה טובה להירתם למענו - ופתחו בקמפיין

רון פול, חבר בית הנבחרים הקשיש מטקסס, הוא ללא ספק ה"אאוטסיידר" של מערכת הבחירות המקדימות המתנהלת בימים אלו במפלגה הרפובליקנית, על הזכות להתמודד בנובמבר מול ברק אובמה על נשיאות ארצות הברית. דעותיו יוצאות הדופן בנושאים רבים הוסיפו לא מעט צבע למערכת הבחירות, ולמרבה ההפתעה, הן גם מסייעות לו לסחוף אחריו לא מעט מצביעים, ולהתמקם, בשלב זה, באזור המקום השני או השלישי במפלגה. אולם ספק אם ה"צבע" האחרון שנוסף לקמפיין הבחירות של המועמד, הצבעוני גם כך, הוא לרוחו: מתברר באחרונה, כי פול זוכה לתמיכה הולכת וגוברת בציבור הזונות.

למען האמת, יש בכך היגיון רב. פול דוגל בליברטריאניזם - פילוסופיה פוליטית הגורסת כי לאדם זכות קניין בגופו וברכושו, והוא חופשי לעשות באלו כרצונו, כל עוד הוא לא פוגע בזכותם של אחרים לנהוג כך. בפוליטיקה האמריקאית, הליברטריאניזם מתבטא בתביעה לצמצם ככל האפשר את הרגולציה ומעורבות הממשל - הן הפדרלי והן המקומי - בחייהם של האזרחים. במסגרת זאת, בין היתר, הביע פול לא פעם את הסתייגותו מחוקים האוסרים על זנות, כמו גם על השימוש בסמים מכל הסוגים.

דניס הוף, בעליו של בית בושת ששמו "מונלייט באני ראנץ'" ("חוות השפנפנות לאור הירח"), סמוך לעיר קארסון סיטי שבמדינת נבאדה (שהזנות חוקית ב-16 מתוך 17 מחוזותיה), עלה על העניין - ופתח באחרונה בקמפיין למען בחירתו של פול. באותה הזדמנות, מן הסתם, הוא גם סיפק לעסק שלו יופי של פרסומת, בייחוד לאחר שרשת CNN שידרה כתבה בנושא.

"מסרסרים למען פול" (Pimpin' for Paul) היא כותרת הקמפיין, שהפך כבר ללהיט רשת. "אם לקוח נכנס למקום ומכריז שהוא 'מסרסר למען פול', הוא הולך לעשות חיים משוגעים", מכריז הוף בסרטון שפורסם. זאת ועוד, הנערות העובדות במקום אף אוספות בתיבות תרומות למימון הקמפיין של חבר הקונגרס. ביומיים הראשונים הן גייסו למעלה מ-500 דולר - והיד עוד נטויה.

ארה"ב בוחרת - עוד כותרות:
ואז נותרו 5: ג'ון האנטסמן פורש, יתמוך ברומני
סוגר עניין? רומני מוביל בענק גם בדרום קרוליינה
ניוט גינגריץ' עשוי להגיע לביקור בישראל
הכירו את ורמין סופרים - הנשיא המופרע שאמריקה לעולם לא תדע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוף עם כמה מה"שפנפנות" שלו במודעת הקמפיין, מתוך האתר של ה"מונלייט באני ראנץ'"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully