וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתאונת הדרכים שהפכה למופע זיקוקי דינור

מטען שנפל ממשאית שנשאה זיקוקים הוביל לתצוגה צבעונית ומרהיבה בעיר ליואנג סיטי שבסין. אך לא הכל חגיגי: האירוע הוביל לשריפה שדלקה זמן רב ובמזל גדול הסתיימה ללא נפגעים

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ')

יום העצמאות, חתונות מוגזמות וימי הולדת שהחליטו לחגוג עבורינו במסעדה - אלה הם רק חלק מהאירועים בחיינו בהם אנו נתקלים בזיקוקי הדינור אשר מצטרפים אל אווירת השמחה ומותירים אותנו מוקסמים, נרגשים, או אם נאמר בכנות - בעיקר נבוכים.

במשך דקות ארוכות נערכה שלשום (שבת) בסין תצוגת זיקוקים מרהיבה בשלל צבעים, אלא שנסיבות האירוע לא היו חגיגיות במיוחד. מופע זיקוקי הדינור הלא-מתוכנן, נערך בעיר ליואנג סיטי בתוך מנהרה, לאחר שמשאית שהובילה את הזיקוקים נצמדה, ככל הנראה, לאחד מקירות המנהרה וכתוצאה מכך נפל חלק מהמטען שנשאה.

החומרים הדליקים שצנחו מהמשאית בערו עד אשר הגיעו כוחות הכיבוי והשתלטו על האש, אך להבדיל משריפות אחרות, המחזה הצבעוני יוצא הדופן היה אירוע שאותו ישמחו לזכור הכבאים, הרגילים ודאי להתמודד עם מראות קשים הרבה יותר.

בתוך כך, בצוותא עם התמונות היפות שסיפק לנו מופע הזיקוקים הזה, הוא הסתיים בלא נפגעים כאשר למרבה המזל איש לא נלכד במנהרה במהלך המאורע יוצא הדופן, וגם נהג המשאית הצליח באורח פלא להימלט מהמקום בלא פגע. בהחלט סיבה למסיבה, כמה חבל שלא נותרו זיקוקים לחגוג איתם את השמחה.

(עדכון ראשון: 22:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully