וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: שידל חבר להשליך רימון על בית שוטר תנועה

גלעד גרוסמן

13.1.2012 / 12:01

הנאשם נעצר על ידי קצין משטרה לאחר מרדף בשל עבירת תנועה, ואיים עליו. כמה שעות לאחר מכן, על פי האישום, ביקש מחברו להשליך רימון לעבר ביתו של השוטר. "זלזול בוטה בחוק"

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (שישי) כתב אישום נגד בר חזק, תושב העיר בן 20, הנאשם בעבירות של ניסיון לתקיפת שוטר בנסיבות מחמירות, איומים והיזק בחומר נפיץ, לאחר שלטענת הפרקליטות ביקש מחברו לזרוק רימון הלם לעבר ביתו של קצין משטרה שעצר אותו על עבירת תנועה, זמן קצר קודם לכן.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד שירי פרל מפרקליטות מחוז תל אביב, בנובמבר האחרון נערך מרדף משטרתי אחר חזק, שבסיומו עצר אותו הקצין. אחרי שחזק ראה את הקצין הוא אמר לו שהוא מכיר אותו ויודע היכן הוא מתגורר, מכיוון שגר בסמוך אליו בעבר. כמה שעות לאחר מכן הושלך רימון הלם לעבר דלת הכניסה לביתו של הקצין, ונגרם נזק לרכוש.

לטענת הפרקליטות, חזק ביקש מאחד מחבריו לזרוק את הרימון לעבר בית הקצין. בפרקליטות מבקשים להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. מבקשת המעצר עולה כי חזק הודה בפני מדובב משטרי כי שלח את חברו להשליך את הרימון. "מי שמתנהג כך כלפי שוטרים המבקשים לאכוף את החוק, מבטא זלזול בוטה ברשויות החוק", נכתב בבקשת המעצר, "מה שמעיד, לכשעצמו, על המסוכנות הרבה הנשקפת ממנו".

עוד באותו נושא

יידו אבנים על ניידת משטרה ברהט - וירצו שנת מאסר
תיעוד: עבריין תקף שוטר במהלך חקירה במשטרה
אישום: צעיר שיכור וערום תקף שוטר בב”ש


לפניות לכתב: gilad_g@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully