וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסעודים מודים: האקר ישראלי חשף פרטי אשראי שלנו

שני אזרחים סעודים, שביקשו להישאר בעילום שם, אישרו לסוכנות הידיעות הצרפתית כי פרטי האשראי שחשף 0x0mer אכן אותנטיים ועדכניים. אמש פרסם רשימה של 217 כרטיסים

שני אזרחים סעודים, המופיעים ברשימת כרטיסי האשראי שהאקר ישראלי טוען שפרץ אליהם – הודו היום (רביעי) כי פרטיהם, המופיעים ברשימת 217 הכרטיסים שהתפרסמה, אכן אמיתיים, וכי הבנקים אליהם משויכים הכרטיסים אישרו כי נפרצו. בשיחה עם סוכנות הידיעות הצרפתית, ובעודם נותרים בעילום שם, הודו כי מדובר בכרטיסי אשראי בתוקף.

אתמול פרסם האקר ישראלי המתכנה 0x0mer (ושמו, לדבריו, הוא עומר כהן), רשימה של מאות כרטיסי אשראי סעודיים, המלווים בשמות, כתובות דואר אלקטרוני ומספרי טלפון של בעליהם. כהן ליווה את הפרסום ברשת בקללות כלפי ההאקר הסעודי 0x0mar.

בראשית השבוע חשפו האקרים עוינים לישראל פרטי אשראי נוספים של ישראלים. לאתר pastebin.com, בו השתמש ההאקר OxOmar כדי להפיץ קבצים עם מידע של כרטיסי אשראי ישראליים, הועלה קובץ חדש. במקרה זה לא היה מדובר במספרי כרטיסי אשראי, אלא בפרטים אישיים של אזרחים ישראלים, הכוללים שמות מלאים, כתובות דואר אלקטרוני ומספרי טלפון. התוקפים הזדהו כפרו-פלסטינים המתנגדים לכיבוש. נראה כי רשימה אחת של שמות וכתובות מייל נלקחה מהאתר של אוניברסיטת בן-גוריון, שכן ההאקרים מציינים לצידה את הכתובת של אתר המוסד הלימודי.

חלק אחר מהמידע שנחשף נראה כלקוח מאתר היכרויות, שכן הוא כולל תיאורים אישיים כגון "מיוחדת - לא שגרתית, אוהבת אנשים במיוחד טובי לב", "בחורה איכותית, מרשימה, אמיתית, אסטתית, ישרה וקצת בררנית" וכדומה. תיאורים אלו מופיעים בצמוד לפרטים האישיים של אותם משתמשים: שם מלא, תאריך לידה, כתובת אי-מייל ומספר טלפון. לפי הכתובת שנותנים לצד המידע ההאקרים, מדובר במידע שנלקח מאתר של מרכז לחקר הסרטן בטכניון.

עוד נחשפו לכאורה בהודעה שמות מפרסמים באתר הערבי-ישראלי toplinks.co.il - המתפקד כעמוד קישורים לאתרים פופולריים ברשת הישראלית. ההאקרים נותנים שורה של כתובות אתרים שהם לכאורה כאלו המפרסמים בטופלינקס, כאשר חלקם של גופי תקשורת כאל ג'זירה ו-CNN.

עוד בנושא
האקרים פרו-פלסטינים חשפו ברשת פרטי מידע אישי של ישראלים
דעה: כרטיסי אשראי אפשר לבטל. ומה עם טביעות האצבע?
מנכ”ל כ.א.ל: ”ללא התערבות, פרטי מיליונים בסכנה”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully