וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד טיבי: לאנסטסיה מיכאלי "נדפקה האינסטלציה"

בנאום עוקצני במיוחד בפני מליאת הכנסת, אמר טיבי כי מיכאלי "גדלה בערוגות הזבל של ישראל ביתנו". בהתייחסות להרחקתה לחודש מהכנסת הוסיף: "מה תעשו בלי אנסטסיה השופכת?"

חבר הכנסת אחמד טיבי (רע"מ-תע"ל) התייחס הערב (שלישי) לתקרית בה שפכה חברת הכנסת אנסטסיה מיכאלי (ישראל ביתנו) כוס מים על עמיתה ממפלגת העבודה, חבר הכנסת ראלב מג'אדלה, אתמול במשכן הכנסת, ואמר כי למיכאלי "נדפקה האינסטלציה".

בנאום במליאת הכנסת קונן טיבי באופן ציני על עונש ההרחקה למשך חודש מהכנסת, שהוטל על מיכאלי על ידי ועדת האתיקה, ואמר כי העונש חמור "לא עבור אנסטסיה, אלא עבור הכנסת, עבור כולנו. מה תעשו בלי אנסטסיה השופכת?". טיבי קשר בין התנהגותה של מיכאלי אתמול, לבין הצעת החוק מעוררת המחלוקת שאותה היא מקדמת, להגבלת קריאות המואזין במסגדים. "אנסטסיה גדלה שם בערוגות הזבל של ישראל ביתנו, או שמא נאמר 'רוסיה ביתנו'. משם היתה הדרך קצרה כדי להציע את חוק המואזין, שבינתיים הפך למיזם משותף ביבי-אנסטסיה, וגם לשימוש הלא מושכל במים, דווקא בתקופת יובש שבה כל טיפה חשובה, הרי ישראל מתייבשת, אבל ממש לא מתביישת". לבסוף הוסיף בעוקצנות כי "אנסטסיה אחוזת האמוק שפכה כוס מים על עמיתה. ולכן אני אקרא לילד בשמו : 'כוס אמוק!'".

"מעשה לא נחוץ, הבענו את הסתייגותנו"

ועדת האתיקה של הכנסת החליטה הבוקר להרחיק את מיכאלי למשך חודש מדיוני המליאה ומהשתתפות בוועדות הכנסת. העונש ייכנס לתוקפו מחר, ומיכאלי תורשה להגיע למליאה רק כדי להשתתף בהצבעות המתקיימות בה ובוועדות הכנסת.

המעשה גרר גינויים חריפים מכל קצוות המערכת הפוליטית. מסיעתה של מיכאלי נמסר כי "שום נסיבות אינן מצדיקות התנהגות מסוג זה". חבר הכנסת נחמן שי (קדימה), חבר ועדת האתיקה, ציין כי "ליברמן לא יכול להרשות לעצמו שתמונת חברת מפלגתו שופכת מים על עמיתה לכנסת יהיו בכל העולם. הוא קיצוני, אבל בנושאים כאלו יש לו הגבלות ומעצורים והוא יודע לכבד עצמו. די ברור שהקריירה הפוליטית שלה נגמרה אתמול". לעומת זאת, ליברמן עצמו הביע היום דווקא תגובה רפה בלבד. "אנחנו מכבדים את ההחלטה של הכנסת בעניין אנסטסיה מיכאלי", אמר ליברמן במסיבת עיתונאים, "המעשה הזה היה לא נחוץ והבענו את הסתייגותנו מכך".

עוד בנושא:
תקרית בכנסת: ח"כ מיכאלי שפכה מים על ח"כ מג'אדלה
תקרית כוס המים: ח"כ מיכאלי התנצלה בפני ח"כ מג'אדלה
גינוי רפה של ליברמן: המעשה של מיכאלי "לא נחוץ"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully