וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתח מחריף: כתובות תג מחיר רוססו בקריית מלאכי

רמי שני

9.1.2012 / 10:32

למרות נוכחות מוגברת של שוטרים, נמצאו כתובות "תג מחיר" על 4 כלי רכב וכן על מספר קירות במתחם מגורים בעיר. מדובר במתחם בו פעלו חלק מהדיירים למנוע מתושבים אתיופים לקנות דירות

המתיחות בין תושבי קריית מלאכי עולה מדרגה: כתובות "תג מחיר" התגלו לפנות בוקר (שני) על גבי מכוניות וקירות בתים במתחם מגורים בקריית מלאכי. מדובר במתחם המגורים שבו פעלו חלק מהדיירים למנוע מתושבים ממוצא אתיופי לרכוש או לשכור דירות. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה.

"נוכחות המשטרה במתחם הוגברה בעקבות כתבה ששודרה בעניין", אמר מפקד משטרת קריית מלאכי, סגן-ניצב מוטי שיף, "בשעות הבוקר המוקדמות, גילו שוטרים מניידת הסיור את הכתובות על כמה מכוניות ברחוב הרב חיים פינטו ועל כמה קירות בתים בסביבה. בעלי המכוניות מתחילים עכשיו להגיע כדי להגיש תלונות על האירוע והחקירה שלנו נפתחה עם גילוי העניין".

במגרש החניה של מתחם המגורים, התגלו כתובות "תג מחיר" על ארבעה כלי רכב וכן על מספר קירות. על 13 מכוניות נוספות רוסס צבע שחור. תושבים ברחוב סיפרו בשבועות האחרונים, כי הם אינם מעוניינים שבסביבתם יתגוררו תושבים מבני העדה האתיופית, זאת בשל החשש שלהם מירידת ערך מחירי הדירות וההשפעה שתהיה, לדבריהם, לתושבים אלו על איכות המגורים בסביבה.

עוד באותו נושא
עתירה: ”עיריית פתח תקווה מפלה ילדים אתיופים"
פתיחת שנה חלקה? שיבושים ומחאות על אפלייה
פעיל אתיופי נעצר בת”א, עשרות דורשים לשחררו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully