וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהגים היזהרו: גנבי רכב אורבים לכם במתקן השטיפה

1.1.2012 / 17:09

רכבה של מנכ"ל עיריית רמת השרון נגנב לאחר שהושאר שניות ספורות ללא השגחה לאחר שיצא ממתקן שטיפת המכוניות שבצומת הכפר הירוק, מיד לפני הניקיון הפנימי. "נקודה אסטרטגית להימלטות"

נהגים שימו לב: בפעם הבאה שאתם שוטפים את הרכב בתחנת דלק – שימרו על ערנות. גנבי רכב מצאו שיטה חדשה ופשוטה לגניבת מכוניות בעת שטיפתן. כך נגנב הבוקר (ראשון) רכבה של מנכ"ל עיריית רמת השרון, פרח מלך, ממתקן לשטיפת מכוניות בצומת הכפר הירוק. הגנב ניצל את חלון הזמן שבין היציאה ממנהרת השטיפה לבין תחילת עבודתם של המנקים, התפרץ לתוך המכונית ונמלט מהמקום.

סמוך לשעה 10:30 הגיע קצין הרכב של עיריית רמת השרון עם רכבה של מנכ"ל העירייה לתחנת הדלק בצומת הכפר הירוק שבגבול תל אביב - רמת השרון, נכנס למנהרת השטיפה בעודו נוהג ברכב, וכשיצא ממנו נסע מספר מטרים, עד שהגיע למתחם השטיפה הידנית בתחנה. את המפתחות השאיר במתג ההצתה, ורק מספר דקות לאחר מכן הגיעו השוטפים לטפל ברכב. לפתע הגיח צעיר, לבוש בכובע קסקט וחולצה כחולה, והתפרץ לתוך הרכב הריק. כל שנותר לו לעשות היה להתניע – ולנסוע. עדי ראיה סיפרו כי כל התקרית נמשכה שניות אחדות, והגנב שעט מהמקום בחריקת בלמים חזקה ונעלם מיד.

"מדובר בנקודה אסטרטגית טובה להימלטות", סיפר דובר העירייה, גונן אליאסי, "תוך שניות ניתן לרדת לכביש 5, ומשם הדרך להתחמק קצרה". לפי אליאסי, ברכב היו חפצים אישיים של המנכ"ל, וכן מסמכים שונים הקשורים לעבודתה בעירייה. מלך הגישה תלונה במשטרת תל אביב, אשר פתחה בחקירה לאיתור הרכב והגנב.

עוד באותו נושא:
מתחת לאף: רכב נגנב מתחנת המשטרה במודיעין
רכב ובו בת 5 מישראל נגנב בגדה, לילדה שלום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully